A má to nějaký reálný dopad na vydavatele? Google to vypnul cca před týdnem a Internet Info má těch zpravodajských webů docela dost. Projevuje se to v návštěvnosti?
Umím si představit, že na článek bez toho úryvku nekliknu, ale taky že něco konkrétního hledám a i kliknu i na odkaz, který bych jinak zavrhl už podle toho úryvku.
V daném tweetu je výřez z propadajícího se grafu bez jakýchkoliv dalších informací (jako např. kterých stránek se týká), takže extrapolovat z toho stav české mediální scény je - bez urážky - úplně mimo.
Jinak se hodí připomenout, že toto omezení se týká pouze mediálních článků, nikoliv ostatních výsledků vyhledávání (jak to FB či Google rozlišují je ovšem dobrá otázka).
Ano, ten zásah měl být původně pouze pro média a jen v discovery feedu. Problém je, že se jim asi něco klasicky vymklo kontrole a bylo tu i pár případů, kdy to sestřelilo weby v SERPU v klasických výsledích vyhledávání. Dále to sestřelilo normální weby na subdoménách těch zpravodajských, přestože zpravodajské nejsou a těch případů bylo vícero.