Vlákno názorů k článku
Facebook pokračuje s testem, který na Slovensku poslal čísla stránek ke dnu [AKTUALIZOVÁNO] od Karel Novotný - Návštěvníky by vám měl přivést kvalitní obsah, nikoli...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 11. 2017 22:02

    Karel Novotný (neregistrovaný)

    Návštěvníky by vám měl přivést kvalitní obsah, nikoli reklama na FB. Spolehnout se na Cukrouše imo není dobrý byznys plán, na to už dost firem dojelo.

  • 23. 11. 2017 20:33

    e (neregistrovaný)

    Jsem provozovatelem mensiho uzce zamereneho diskuzniho webu s cca 30000 unikatnimi mesicne a potvrzuji, ze at platim reklamu na FB jak mourovaty nebo ne, s navstevnosti navzdory mohutnemu facebookem vykazanemu dosahu pri placene reklame to ani nehne. FB zrejme neni tak mocny jak se na prvni poheld zda, nebo prudce keca. To by se ta navstevnost aspon pohla prinejmensim spickove a pak odeznela. Vliv na navstevnost maji dle zkusenosti uplne jine faktory nez FB.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).