FINANCE.czFINANCE.cz

Názory k článku
Fajn rádio chce oslovit mladší posluchače, upravilo program i grafiku

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 12. 2024 10:10

    Martin P.

    Označení generace je podle sociologů víc mediální zkratka a marketingová zkratka.
    Generace jako množina jedinců totiž není, nebyla a nebude ekonomicky, kulturně a sociálně jednotná množina. Takže globání to vztáhnou na celou ČR je nesmysl. Možná hezký PR, který má potěšit akcionáře a investory, ale realita ?

    V nedávné době media rozvířila úvaha jestli ČRo má nárok dělat podcasty. Což byl takový oslí můstek, tedy spíš most, protože …vymírající bílému muži… vadí některá “mladá témata” . A nemůže útočit napřímo, protože by to schytal ještě víc. Jenže to samé, ale vadí některým mladým.

    Ale zpět k běžnému posluchači rádií jako Evropa, Kiss, Fajn a podobné.. …jednak jejich posluchači stárnou a po jejich celebritách šílí již senioři než mladí. A pak nezaměňovat obsah pro mladé s indii, woke, progresivním obsahem. Tedy není to o mladém obsahu , ale o mainstreamu a zase konzervativním obsahu.

    Chápu, že někdo potencionálně vidí peníze, některé části mladého posluchačstva a myslí že na ně jednoduše dosáhne a bude mít ve vysílání drahé inzerenty. Bohužel v globálu a v některých regionech víc pojede reklama na ne_bankovní puj_ky , než na auto od Tesly. Na koncert _rtelu než slam poetry ve vegan bistru a pojďte k nám smažit hranolky, než programovat. A "kvalitní" celebrity, kterým se leda věnuje Mikýř a spol.

    Tedy pokud je snaha nahnat do hodle segmentu peníze, tak se zázrak konat nebude.

  • 11. 12. 2024 19:48

    TicToc

    Mlady jde oslovit jedinou cestou. Aktualni hity, rapova scena a absence Ztracenyho, Chinaski a Kabatu. A zajimavy podcasty, ted by se mohli svezt na fenomenu Zradcu. Ale stejne, tezko radio nahradi Spotify. Mrtvy medium. Linearni media zaujmou uz leda sportem a soucasnymi show, ktere nejdou na onlinu.

  • 12. 12. 2024 10:20

    P V

    "Generace jako množina jedinců totiž není, nebyla a nebude ekonomicky, kulturně a sociálně jednotná množina" ....přesně a proto už v gruntu je ta deklarovaná " nová" strategie nesmyslná a to rádio se bude dál plácat v lehkém podprůměru jako doposud Nová v úvozovkách protože dělají co doposud jen ale říkají že to dělají nově :-)
    Podobně jako když asi tak 4x během posledních 20 let tvrdili že spouští nové rádio Fajn Fresh.

    12. 12. 2024, 10:21 editováno autorem komentáře

  • 12. 12. 2024 10:35

    Martin P.

    ano a vlastně největší práci dá jak to vykázat pro investory a akcionáře, že to úspěšně funguje. Protože 90% přeci mladých v práci (na výrobní lince) to poslouchá....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).