Datart? Posledně jsem utekl po rozhovoru s prodavačem. Jako by nestačil pohled na jejich cenovky. Ten "manažer přímého prodeje" se snažil tvrdit, že SCART je digitální a podporuje HD, že ta LCD telka je plazma, ale je ve slevě a podobný perly. Když neumí zaměstnat rozumný prodavače a seznámit je se zbožím, není rozumný prodejce. Sorry.
Mall? Jen online prodej. U takových drobností mám (po několika vráceních klávesnic, myší a podobných drobností z důvodu super "ergonomie") potřebu si věc osahat. Tady to znamená objednat, zaplatit, zaplatit poštovná zpět + několik dní řešení a lítání na poštu. Možná jsem náročný, ale furt zákazník a tohle z mýho pohledu rozumný není (jinak třeba u ledničky s Mallem spokojenost).
O2 to má jenom pro jejich zákazníky. Patřím mezi vynavače zákona tří nas... naštvání. 3x mě vytočili, mají ban a já jinýho operátora. Neměli za 50 minut volání fakturovat 6 000 (60 minut v ceně tarifu, další za 4Kč) a podobný vylomeniny. Sorry jako, kakat za krk si nenechám.
Jenomže ten "direct sales manager" dostane výplatu z toho, co v tom obchodě nechám. Ať s ním mluvím, nebo ne. Stejně tak ten "cost cutting manager", co zařídil, že tam pracují lidi, co ani nezvládají svou práci.
Tady jde o princip. Nesponzoruju firmy, který si to nezaslouží. Ale teoreticky by byla možnost omrknout a "potěžkat" v Datartu, koupit na Mallu. Sice je to větší ztráta času... (Normálně to nedělám z etických důvodů, ale v tomto případě by to dávalo smysl).