To mate tak, nekteri ISP uz se pokusili realizovati i to, ze by prave provozovatele webu meli vlastne platit jim, ze jejich obsah dorucuji po svych dratech. Toto je presne stejna situace. Dosud to byla situace win-win = google vydelal na reklame a privedl webum navstevniky. Podobne jako ISP proda konektivitu, kterou lide chteji kvuli dostupnemu obsahu. Kdyz nebude obsah, nebude nikdo platit za konektivitu.
Ja osobne jsem fanouskem podobnych zakonu, nebot cim hure tim lepe.
tím vlastně chceš říct, že Google na reklamě vydělávat umí, média nikoliv a proto je snaha úspěšnější Googlu o jeho zisky trochu připravit, zajímavé.
Podle mě to je nesmysl, média mají možnost zakázat to, aby Google jejich obsah bral, robots.txt, proč to nedělají, když jim to vadí? Přeci jen je na rozhodnutí Googlu, jestli chce platit a je na rozhodnutí médií, jestli to akceptují. Podle návštěvností lidé chodí na svoje weby přímo a ne vždy používají vyhledávač.