No tohle jsou vysloveně reklamní kecy. Google dlouhodobě cíleně ignoruje podvodné reklamy ve svém systému a přestože jsem jich nahlásil desítky, nikdy žádnou neodebrali. Všechny byly buď ohledně ČEZu, který na podvody upozorňuje na svém webu a ani odkaz na něj Google nestačil. Případně s podobiznou Petra Pavla. Všechno zjevný scam, ale ne pro Google.
Už jsem uvažoval i o tom, že se obrátím na kancelář prezidenta s dotazem, jestli by nechtěli alespoň v případě zneužívání fotek prezidenta zasáhnout právní silou prezidentské kanceláře...
Google je stejný jako IBM za druhé světové. Peníze jim nesmrdí od nikoho...
17. 4. 2025, 09:32 editováno autorem komentáře
Tak Google se nám hezky poplácal po ramenou. Ale jejich úžasným sítem často projdou zcela zjevné podvody (alá Babiš nebo Pavel, zázračná platforma na vydělávaní peněz), jak je to možné? Rozumím tomu, že tato problematika je složitější, než se na první pohled zdá, kdy například Google vidí reklamu jinak než koncový uživatel, ale to je problém Googlu, že si to neumí vyřešit. A kdo jiný než Google má v podstatě neomezené technické prostředky?
"Počet nahlášených podvodných reklam se meziročně snížil o 90 procent." To má vcelku logiku, protože zatím se mi nestalo, že bych nahlásil inzerát a oni ho skutečně odebrali, zatím byli odpovědi vždy takové, že díky, ale reklama je OK... a přitom na první pohled jasný podvod. Takže proč používat funkci nahlášení, když je to stejně k ničemu.