jedná se o předplacenou kartu - ta není na jméno. přihlásíš se do samoobsluhy s nějakým číslem + heslo zvolíš 1234. v samoobsluze si doplníš právě svoje údaje pokud chceš, většina tam právě nic nemá.
v samoobsluze zjistíš 3 údaje, kterými tě ověří na pobočce - kdys dobíjel, jakou částkou a na jaký 3 čísla si v poslední době nejčastěji volal - právě pokud tam není adresa. ani jméno zaregistrovaná. takže ti pak hned vydaj náhradní SIMku a za pár minut je v systému aktivní - dřív ty simky se párovali až druhej den v 6 ráno v systému. povolíš si premium ssm a audiotext a už dobíjíš. nevím jestli vdf je jedinej kdo umožnuje platit kreditem M-platby na netu za služby ...
Všechny služby, které umožňují vyluxovat účet, by měly být při vydávání SIMky defaultně zablokovány, stejně jako zasílání marketingových zpráv, prémiových SMS a dalšího reklamního neřádstva. Kdo o tenhle humus bude stát, ať si ho nechá aktivovat na prodejně, nebo doma v samoobsluze následně aktivuje sám. Stejné by to mělo být i s informacemi od opa reklamářům, že dané číslo je dnem prodeje aktivní. Bez výslovného souhlasu zákazníka by se toto nikdy nemělo dít! Proč musím dodatečně volat na zákaznickou linku a tuto samozřejmost požadovat a navíc ještě čelit přívalu nesmyslů od toho, kdo by měl říci jen: Ano, máte to hotové!
Ja kdyz sel na Vodafone tak mi SIMku vymenili jen po predlozeni obcanky a RC ktere bylo zadane u toho cisla. Jinak prez samoobsluhu to asi mozne je zazadat o vymenu SIM a pak zajit na pobocku. JInak ja se po 10letech nepouzivani ani do samoobsluhy nedostal. Proto jsem musel na pobo.
Výši platby pro třetí stranu je limitována FlexiStropem ten lze ale v samoobsluze změnit, uživatel pak dostane informaci že jeho obědnávka byla provedena a že se má podívat do přehledu obědnávek, je to zasíláno formou sms. Výše částky kterou potencialně může klient využívat je zákazníkovi vypočítanána na základě jeho platební morálky.
Kopii sim lze zaslat na joukoli adresu, kterou uživatel zadá.
Je to bezpečnostní katastrofa.
nejak tomu nerozumim, podvodnik zazadal o nahradni sim kartu ta mu prisla na uplne jinou adresu nez uvedl zakaznik? vodafon to nijak neresi? neprijde upozorneni? zadna sms, email? takze zakaznik netusi ze mu vodafon vydal nahradni sim kartu? a ta puvodni stale funguje? imho cele je to CHYBA operatora veskere premiove placene sluzby tretim stranam maji byt DEFAULTNE VYPNUTE (a aktivovat je JMENOVITE pouze oproti podepsane zvlastni smlouve na bobocce s obcankou) pak by se nemusel se zakaznikama dohadovat zda ty sluzby tretich stran pouziva zakaznik umyslne nebo ne...