Takový audit by měl logiku třeba po převzetí firmy. Když se ale dělá v tomto případě, tak buď nic podstatného audit nenajde, což znamená, že management vede ČT dobře a pak by měl audit zaplatit spolek zvaný Rada ČT, anebo najde podstatné problémy, ale pak jde vedení ČT okamžitě za neschopnost od válu.
Jasně, změníme ústavu, protože si to tak jeden chytrák myslí a představuje jako Hurvínek válku...
"Nejvyšší kontrolní úřad prověřuje, jak stát hospodaří se státním majetkem a s prostředky získanými ze zahraničí. Vyjadřuje se ke státnímu závěrečnému účtu a dohlíží také na plnění státního rozpočtu. Nejvyšší kontrolní úřad nemá ve své působnosti kontrolu prostředků obcí, měst a krajů, ani kontrolu společností s majetkovou účastí státu či samosprávy."
Parlament je v (parlametni) demokracii suverenem. Parlament je volen obcany podle vseobecneho a rovneho volebniho prava, sam si nastavuje pravidla pro svou cinnost (zakon jmenem Jednaci rad), muze dokonce menit zakladni dokument cele statu jmenem Ustava (a tim do jiste miry urcovat charakter celeho statu).
Vlada je parlamentu odpovedna, chodi si tam pro duveru a muze ji odstamtud byt vyjadrena neduvera. Vlada je jednoznacne podrizena parlamentu.
O statu jako o celem uzemi kde vlada vykovana svou moc je vhodne mluvit jen pri mezistatnich vecech, pri vnitrostatnich debatach muze byt pojem stat znacne zavadejici....
Parlament může dělat ledacos, nicméně to nemá žádný vliv na to, že pořád jedná ve jménu státu. Ostatně se stačí podívat na Sbírku zákonů ČR, což také není Sbírka zákonů Parlamentu ČR, ale pouze již zmíněná Sbírku zákonů ČR. Další debata, kde se snažíte (a zcela zbytečně) jenom slovíčkařit, nemá význam a už vůbec ne v debatě na téma hospodaření ČT.