Hudební televize Óčko láká fanoušky na novou sociální síť Musical.ly

27. 6. 2018

Sdílet

Ilustrační obrázek - zatím nepoužívat! LUPA Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek

Hudební stanice Óčko se kromě několika facebookových stránek, Instagramu, YouTube kanálu a vlastního webu rozhodla působit i na sociální síti Musical.ly. Fanoušci na ni najdou obsah tvořený moderátory, hosty pořadů a zákulisními videi televize. 

Musical.ly je mladá a rychle rostoucí sociální síť. Díky možnosti nahrát krátké video s vlastním obsahem otevírá tvůrcům další možnosti kreativity, představuje síť Musical.ly Martin Götzl, tvůrce nového pořadu Muser Chart. V něm se objeví žebříčky těch nejlepších videí a aktuální „challenge“. Do vysílání bude zařazen čtyřikrát týdně. Cílem pořadu je představit tuto novou sociální síť široké veřejnosti.

Síť Musical.ly vznikla v roce 2014 v Číně a v současné době má ve světě přes 200 milionů uživatelů. Fanoušci sítě, kteří si říkají „musers“, nahrávají na své profily krátká videa a skeče (15 vteřin až minutu) ze svého života, často doplněná hudbou, zvuky, animacemi a různými filtry. Nejúspěšnější čeští museři mají statisíce fanoušků.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).