Len mi vadí že stále dávajú tie isté seriály, už sú opozerané. mkoľko rokov idú NCIS, Zberatelia kostí a podobné nezmysly? Skutočne to chce nasadiť aj nové seriály. Tie čo som vymenovala zaznamenali výrazný divcky úspech doma, prečo ich nenasadiť ui nás? PS: V poslednej dobe TV pozerám pramálo, lebo nič zaujímavé nedávajú. Internet to istí.
Kdo se nedívá systémem 24x7 na desítky stanic, což ani fyzikálně nejde, shlédne ty reklamní série s přestávkami útržků nekonečných seriálů, tu na jedné, tu na druhé stanici. Na to, aby shlédl všechny díly všech sérií seriálů na všech dostupných stanicích, snad ani lidský život není dostatečně dlouhý. Programoví plánovači jistě lépe ví, jak zakoupenou vysílací licenci maximálně využít a těch pár %, nebo jen jejich desetin, sledovanosti bohatě stačí pro přiměřený zisk stanice. A o peníze jde v první řadě, tak proč diváka zbytečně rozmazlovat dalšími seriály, nebo dokonce premiérami novinek? Nebo jste už jajboli skutečně viděl všechny epizody třeba ze Sběratelů kostí? Pokud ano, tak vás spíše lituji.....
Prečo vysielajú stále tie ist programy a nenasadia nové? Chýba mi napr. seriál Katarína veľká, The 100, Lucifer, Jessica Jones, The expance a pod. Stále dokolečka to isté, či v Česku alebo Slovensku. Osobne už nemôžem seriály NCI ani cítiť, rovnako Kosti (zberatelia kostí). Zaraďte nové seriály.
Nejde o zákazy, ale o problematické dělení na dvě kategorie. O tom byly napsány knihy, protože někdy to dělení zachází tak daleko, že to vypadá jako psychiatrická diagnóza. Vem si třeba americký seriál Kutil Tim. Tam se divák opravdu musí ptát, jestli ten hlavní představitel žije v jedné domácnosti se svojí ženou, a nebo s nějakým mimozemšťanem. Z druhé strany máš zase seriál HBO Sex ve městě. Tam je zase muž ten mimozemšťan.
Další prohřešek západní kultury je to, že nemá pořád jasno v tom co je popkultura a co je umění. Nedokáže pochopit, že většina věcí nepatří ani do jedné z těch dvou kategorií. Takže zde máme samozřejmě spoustu popových zpěváků, kteří rozebírají umělecké aspekty svojí tvorby, ačkoliv na scéně předvádějí show. To je srandovní a dokonce vzniklo video, které zábavným způsobem konfrontuje ten rozdíl v přístupu. To video je účelově sestříhané a čistě desinformační, a mixuje do rozhovorů Katy Perry videoklipy korejské skupiny Twice.
https://www.youtube.com/watch?v=4Ov1yG7l3aQ
Tyhle genderové pořady jsou jenom produktem západního myšlení, které chápe muže a ženy jako naprosto rozdílné světy. Takže pro chlapečky máme akční seriály, které smrdí benzínem a mužským potem. A pro ženy máme zase úplně jiné seriály, kde kromě vztahových témat nic jiného nehledejte, protože to tam jednoduše není. Proto mě tak fascinuje asijská produkce, protože ať už se jedná o indický filmový Bollywood nebo korejské televizní seriály (K-Drama), tak to není genderově vyhraněné.
Doufal jsem v něco nového a jenom recyklace, recyklace...
Ale chápu, že to je jenom zase další místo pro reklamy. Jeden čas jsem měl kabelovku a i když jsem platil, tak jsem reklamám neutekl. Jako divák si myslím, že méně bývá někdy více - myslím tím méně kanálů zato kvalitnějšího obsahu, ale je to zadarmo, tak co bych mohl chtít.
Už tak nějak něco světoborného nečekám, překvapit můžou jenom kladně...
Jistě. A Netflix má samozřejmě taky svoje problémy, protože se chystá start streaming platformy od společnosti Disney (která bude patrně dostupná globálně) a pod Disney patří rovněž Marvel Entertainment. Takže Netflix nyní koupil už druhé komixové vydavatelství, protože potřebuje mít z čeho čerpat, pro svoje budoucí projekty.
Normálně by totiž české televize měly nejenom vysílat americké seriály pro mladé, ale dokonce pro ně i něco českého natáčet. Světe div se.
Ano. Na druhou stranu... Já se třeba stále častěji utvrzuji v tom, že to nepřeberné množství různých pořadů, na které bych se rád podíval je tolik, že nežli si vyberu, tak mnohdy dřív usnu. Ženské to u nás mají s výběrem mnohem jednodušší. Každopádně Netflix, HBO, Cinemax, dokumentární stanice a nepřeberné množství "celovečerních" videí třeba na YT jsou pro mne již delší dobu top. Nedávno se k nám do ložnice (skrze zobrazovač) dostal pán, který chodil s kamerou po Maui a z reproduktoru bylo slyšet jen jeho ťapek. Upřímně mne to zabavilo ještě víc, než Okamurův vlak s uprchlíky na střeše.
Na Nova Action se taky nedá koukat, protože tam dávají každý den to samé. A co má znamenat tohle? :D To je velice východní.
http://action.nova.cz/rubrika/kocka-dne/
Já myslím, že mladí lidé začnou brzo zjišťovat, že ani u nás není Netflix tak úplně bez šancí. Protože prostě pro mladé nebude jiná možnost na výběr.
S Coolem to Prima vzdala celkem logicky už dávno, poněvadž s cílovkou, pro kterou byla stanice určena, by to byl velmi drahý boj o koláč. Každopádně souhlasím s tím, že v našem prostředí nyní Prima mezi komerčními televizemi kvalitativně dominuje. Nabízí volnou dokumentární stanici, za kterou by se nemusela stydět ani v některém z placených balíčků. Dále pak bez pochyb (oproti Nově, o Barrandovu by bylo ostudné psát) nabízí největší počet těch zajímavějších akvizic. S vlastní tvorbou (včetně zpravodajství) je to z mého pohledu na 4. V dnešní době psát o tom, že by každé televizi slušelo méně stanic s hodnotnějším obsahem, by bylo asi již trapné. Ostatně, Jaromír Soukup na jednom ze svých webů zmiňuje, že je Barrandov jednou z nejúspěšnějších domácích komerčních televizí, takže o kvalitním programu by tu jistě zasadil nejzajímavější příspěvek. :-)
Ta grafika je taky vypůjčená z komunistických sešitových detektivek řady Magnet. Takže to cílí samozřejmě na důchodkyně. Srovnejte s britským Sony Crime Channel, který odstartoval před měsícem.
https://www.youtube.com/watch?v=dkS9vE3D56s