Je to marketing, ale vtipný. Kaspersky otevřel obchod, kde se platí osobními daty

8. 9. 2017

Sdílet

Ani libry, ani bitcoiny, ale data. Osobní data. Experimentální The Data Dollar Store je v Londýně otevřen jen dočasně a prodává streetartové umění Bena Eineho. Kaspersky chce upozornit na to, že osobní aktivity uživatelů na internetu jsou jednoduše zpeněžitelné. 

Za hrneček tak stačí zaplatit pár screenshoty e-mailové nebo whatsappové komunikace. Platit se ale dalo i tím, že nakupující svěřil na chvíli obsluze svůj mobil, aby si mohla projet jeho e-maily a účty. 


Autor: Engadget

Reportáž z otevíračky obchodu přinesl server Engadget. Podle autorů reportáže byla atmosféra v prodejně nervózní a někteří lidé si ve frontě pro jistotu promazávali obsah svého telefonu. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).