Vlákno názorů k článku
Kampaň Alzy proti Mallu a CZC je neetická, vyřídíme i její reklamace, reaguje Mironet od Lochneskometr - Jestli hodinky fakt chtela a podezrivam baterii, tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 9. 2023 13:55

    Lochneskometr

    Jestli hodinky fakt chtela a podezrivam baterii, tak bych ji zkusil vymenit. Ale asi vic me zarazi, ze nekdo vyzkousi 6 hodinek, ani jedny nejdou a stejne ji mrzi, ze ty hodinky nema. Co to prosim bylo za smejd, po kterem vase pritelkyne tak touzi?

  • 20. 9. 2023 13:15

    Patrik Chrz

    Kamarád s oblibou prohlašuje, že CZC "nemá reklamační oddělení". Poté, co mu bylo několik reklamací zamítnuto, tam přestal nakupovat.

    U Alzy jsem už něco reklamoval. Kdybych to shrnul:
    co umí: vrátit peníze (pokud člověk chce vrátit peníze, vyřídí rychle)
    co neumí: napravit škodu - přítelkyně si objednala hodinky, které ale při převzetí nešly (byly bateriové, tak hádáme, že problém byl v baterii). Jenže přítelkyně hodinky opravdu chtěla (byly navíc za ca 50 % ceny na běžném trhu). Požadována výměna - opět nefuknční. Na skladě bylo 5 kusů, postupně vystřídány všechny, ani jedny nebyly funkční. Bohužel nebylo možné dosáhnout toho, aby se skladník podíval, jestli hodinkám běží vteřinovka, než je pošle (byly v průhledném obalu).

    Nakonec jsme po stížnosti dostali i voucher na nějakou drobnou částku jako odškodné a vrácené peníze, bohužel funkčních hodinek se přítelkyně nikdy nedomohla.

  • 20. 9. 2023 22:01

    Patrik Chrz

    Byla to nějaká mainstream značka Citizen nebo Casio, už si nevzpomenu.
    Ano, baterii je možné vyměnit, jenže:
    1) stojí to nějaké peníze
    2) hodinky mohou být při výměně poškozeny (poškrábány, může být porušena vodotěsnost) - pracoval jsem ve velkoobchodě s hodinkami, takže mám v tomto směru poněkud větší obavy a vyšší nároky a vím, jak je obtížné vyměnit baterii bez poškození (u některých modelů hodinek to téměř nejde)
    3) nefunkčnost nemusela být způsobena vybitou baterií - čímž se vracíme k bodu 1), tedy zbytečné investici do výměny a navíc s rizikem odmítnutí reklamace (hodinky byly otevřeny)

    Zkrátka jsme nechtěli přebrat zboží, které už při převzetí vykazuje vadu.

    A že je chtěla stůj co stůj? Prostě ženská, designově jí naprosto vyhovovaly a jiné nechtěla. Navíc byly za cca o 50 % nižší cenu, než byla běžná cena v ostatních obchodech - později byla cena u Alzy zvýšena.

  • 25. 9. 2023 17:21

    martinpoljak

    Ženy občas touží po podivných věcech. Nemá smysl v tom hledat logiku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).