Zakázat se dá všechno, Problém je, jak docílit toho, aby občané ty zákazy, mnohdy odporující elementárním zásadám zdravého selského rozumu, respektovali. Na druhou stranu lze vládu a byznysmeny pochopit; tato zařízení dávají i technicky totálně negramotným jedincům pádně najevo, že ty jejich ,,dokonalé a chytré" hračky, jsou snadno zranitelné a jejich používání může být i nebezpečné. A to není pro byznys všeho druhu dobré.
Tchyni o tom raději nebudu říkat. Ještě by se se svou Š120L (rok výroby 1978) bála jezdit ty dva kilometry do obchodu. Do 20 km vzdáleného města už raději nejezdí vůbec, když tak autobusem. Dříve pořád někdo otravoval, že by auto hned koupil, nacházela lístečky za stěračem a tak. A teď ještě tohle. Mít craknutý kondenzátor nebo palec rozdělovače, než nakoupí rohlíky, přece není sranda.
17. 2. 2024, 11:43 editováno autorem komentáře
Danny:
Představ si, že existují a pořád jezdí i taková auta, kde jediná elektronika je v zapalování!
Také jsem ho kdysi měl a nebýt blbce, který mi ho sešrotoval, když si ladil rádio, takže jel na červenou, (sám dopadl stejně a navíc ho koupil z druhé ruky, takže neměl povinné ručení), jezdil bych v něm možná dodnes.