Když sedím doma a vidím ucpané silnice ve špičkách ve větších městech, tak asi chápu že přijede v 6 a ne v 5. Co ale nechápu je masivní porušování všech dopravních předpisů od řidičů těchto společností...to je neomluvitelné tlakem klientů či zaměstnavatelů, ani jejich věkem a naivitou
používám a jsem vlastně celkem spokojený... Tedy až na poslední nákup minulou sobotu, čas doručení mezi 10:00 a 12:00, v půl jedné volal řidič se silným východoslovanským přízvukem, že nestíhá a jestli ještě dvacet minut počkám, že už je relativně blízko. Počkal jsem a když dorazil, ve výtahu mě pak zasypal láteřením, jak od rána nestíhá, jak si zákazníci vymýšlejí, že ten to chce dovézt tam, ten zase jinam, že jedna zákaznice půl hodiny navíc nepočkala... Tak jsem ho tak poslouchal a přemítal, jak asi ve svém modelu světa vnímá sebe coby řidiče rozvážkové služby a jak zákazníky, díky nimž má práci.
Košík zklamal Pražáky, dobře. Ale Praha NENÍ pupek světa, jak si pražáci namlouvají. Košík.cz byl na Ostravsku byl JEDINÝ , kdo dovážel potraviny do domu. Ne každý je rozmazlený a nechce se mu do obchodu. Je velká spousta lidí, co nemůžou sami nakupovat a nemohou z domu ( nemoc, invalidita apod.) a ti lidé byli za Košík vděční. Já s ním byla moc spokojená : dobré ceny, dovoz kvalitního zboží a vše vždy bez problému. Když zmizel,tak musíme : pokorně prosit neznámé sousedy ( kdo zná v anonymním paneláku o 98 bytech někoho blíž?) o nákup aspoň základních potravin a pak za donos opravdu hodně zaplatit...pokud si peníze dotyčný nenechá a nedělá pak, že vás nezná...tak to je. Teď o rozvozu potravin a nákupy v Ostravě online uvažuje firma z Třince. Internákup.cz. Ale prý nemá zpětný zájem od Ostraváků. Ale Ostraváci o ní neví !!!! Jinak by je určitě zasypali registracemi. Lidi, máte-li o nákupy a dovoz potravin, vy z Ostravy a okolí, ozvěte se firmě Internákup.cz !!!!
Tomu se rika delba prace. Personal v nekterych supermarketech se cim dal zhorsuje, ruzne asocialni zjevy, ktere nejsou ochotne ani odpoved na pozdrav, podekovat za nakup a leckdy jsou az drze. Otravne radio, ulicky zacpane paletami, pokud se Vam to tak libi, chodte si tam. Ale proc se divite, ze si na tu otravu nekdo najme sluzbu, to nechapu.
Vy všichni, co tu řešíte zpoždění, se zabýváte něčím, co není vůbec důležité. Nikomu nevěřím, že strádal kvůli tomu, že nákup dostal o hodinu později. Z toho máte trauma? Milí zákazníci, problém je závažnější. Od doby odkoupení Košíku Mall Group a spojení s Koloniálem, letí tahle firma kolmo k zemi. Původní Košík si držel kvalitu, slušnost i čas. Když přijeli později o 5min, přidali na účet 50 kreditů. Začali dovážet potraviny z německého řetězce Edeka. Kvalitní potraviny. Mall group po odkoupení začala množstvím nepochopitelných výpovědí smluv s dodavateli. Takže několik měsíců některé potraviny chyběli. Ptala jsem se a bylo mi řečeno, že také rozvázali pracovní poměr s dodavateli, kteří přiváželi zboží z Německa. Prý proto, že hledají spolehlivější dodavatele. Už tehdy mě to zarazilo. Ale časem bylo jasno: svůj k svému. Potřebovali dodavatele, kteří dodávají mizerné potraviny a učitě je nevozí odkud by měli. Nevím, kdo vyrábí padělek zmrzliny Edeka, která byla původně s vlašskými ořechy v karamelu. Dnes jsem ji na zkoušku koupila. Vůbec nic se nezměnilo. Bez chuti a vlašské ořechy jsou stále bez karamelu a stále jsou to rok, dva staré ořechy zčernalé a hořké. Podvádějí např. prodejem nových podivných značek, což jsou ty, co jste si mohli koupit za polovinu ceny nových. Dnes jsem např. zírala na omáčky k těstovinám. I ty, které se tváří jako staré značky, jsou v jiných baleních s etiketami jako originál nebo gurmán a to, co je uvnitř ani psát nebudu. Nákup mne přišel o 300 víc, než na Rohlíku, protože za těch pár měsíců se zvýšily ceny jak vystřelené rakety. V Praze je můžeme všechny snadno srovnávat. Do mailů chodí newslettery, samozřejmě všichni nabízejí výhody. Ale Košík je hysterický. Jde ke dnu. Na trhu je místo už teď. Stačí obchodovat a u zlodějny nemlaskat. Moraváci, nemáte čeho litovat.
Já mám zkušenost přesně opačnou. U Košíku (ale i Rohlíku) nakupuji pravidelně a jsem spokojen. Občas se sice drobná chybička vloudí, ale ještě se mi nestalo to, co popisujete. Pokud zboží není skladem, oba obchody informují zákazníka včas a nabídnou alternativu. S časem doručení nebyl problém nikdy, akorát Košík občas jezdí o něco dříve, ale kurýr předem volá.
V iTesco jsem nakupoval jednou, něco nepřivezli, tak třetina nákupu bylo jiné zboží než v objednávce, kurýrovi nebylo rozumět a nemluvil česky, ale jakousi univerzální slovanštinou. Za mě tedy iTesco nikdy více.
A v neposlední řadě má Košík i Rohlík v sortimentu výrobky z malých farem, to v korporátním Tescu prakticky nenajdete...
Chápu lidi,kteří už jsou staří nebo imobilní a nejsou schopní si pro nákup sami dojet.Ale ostatní zdraví jedinci,kteří kňučí jak se v supermarketech hroozně nakupuje,ty nechápu.Nakupuji každých 14 dní velký nákup,který mi vydrží dalších 14 dní.Chudáčci,kteří mají problém chodit mezi lidi nakupovat,holt budou čím dál tím víc odkázáni na někoho jiného.