Nikdy jsem MallPay nepochopil, respektive proc bych jej mel vubec pouzivat. Vetsina eshopu ma ruzne platebni metody a nenasel jsem takovy, kde by mi aspon nektera z metod nevyhovovala. Na odlozene platby, pokud uz je teda nekdo nutne potrebuje, je kreditka. (Je to sikovny nastroj ale musi se uzivat s rozmyslem)
Myslím, že nebylo. A ani se nedivím. Oni dosud nepochopili, že udržet si zákazníka, stojí méně peněz, jak získat nového (zrovna je tady na to komerční článek) a stávající zákazníky si vesele odrazovali nesmyslnými podmínkami, naprosto amatérským až agresivním zákaznickým "servisem", neustálými lži, stále se opakujícími chybami v objednávkách... Objednáte si switch, přijde vám klávesnice. Žádná ochota to nějak prozákaznicky řešit, žádná omluva, prostě to pošli zpátky a my ti někdy vrátíme peníze. Zásilka se ztratí na cestě do jejich boxu a nechtějí vrátít peníze dokud se zásilka nenajde a nevrátí se. Zaplatíte zboží v prosinci, oni ho pošlou až v lednu a odmítají vám dát na fakturu DÚZP z prosince. Miliony výmluv, že to nejde, nebo že mi poslali doklad o přijaté platbě, ale odmítají ho poslat znovu, když mi žádný nepřišel. Prostě tragédie. Myslím, že jsem jim dal dost šancí, ale jak jim dáte peníze a něco po nich ještě chcete, např. aby dodržovali zákony, tak jste pro ně jen obtížný hmyz, se kterým radši stráví několik dní ve při, než aby hnuli prstem a za dvě minuty vás vyřídili k vaší spokojenosti. Takový podnik snad nikdy ziskový ani nebude. A Allegro je potopí ještě víc. Hned zařízli Mall Plus klub, což byla jediná věc, co u nich měla smysl, a zase se to neobešlo bez neustálých lží, jak připravujou lepší klub, který co nevidět spustí. Už je to půl roku a na dotaz, co s novým klubem, už ani nereagují. Což je jejich další neduh. Když nechtějí, tak se odpovědi prostě nedočkáte. Neznám jinou firmu, co by měla tak tragický přístup k zákazníkům.
Používám a jsem spokojený. Pochopil jsem to poměrně brzy, není to žádná atomová věda. Na rozdíl od pořízení kreditky, jsem nikam osobně nemusel chodit vše proběhlo na pár kliknutí z pohodlí mého domova. Vyhovuje mi, že zakoupené zboží mám díky placení s Mallpay pojištěné na 3 roky proti krádeži a rozbití. To mi přijde fajn a to jsme u žádné kreditky nenašel. Luky