Reklamy na jine produkty by zahrnovalo leda tak COBI, ale ten ma malo reklam celkove a porad by asi ani nebyl schopen uzivit.
Ono tak nejak snad ani nejde udelat porad se stavenim z kosticek, aniz by v tom nebylo LEGO namocene, vzhledem k tomu ze nema poradnou konkurenci. (Nebudeme se tady bavit o cinskych zlodejich, kteri se nestaraji o nejake licence a patenty).
Takze zatimco muzete udelat porad o vareni, a syr muze byt z mnoha zdroju, tak tady je situace uplne jina.
Jeden by řekl, že bude vtipné, když pořad, který vlastně není ničím jiným, než jednou velkou reklamou na Lego, budou přerušovat reklamy na jiné produkty. Na druhou stranu toto je jen okatější příklad něčeho, co je tu dávno: pořady o vaření jsou ve skutečnosti jen reklamní bloky na konkrétní sponzorské řetězce (hlavně nezapomeňte na kameru ukázat jogurty "Pilos" a taky "sýry" od Madety - ano, nenajdete ve světě, tak špatné sýry jako v Madetě :-)), cestovatelské pořady jsou reklamou na prodejce a půjčovny karavanů, atd.
Dnešní doba už není dobou informační, ale dobou reklamní či reklamně-dezinformační nebo reklamně-minulativní...