Pan reditel se neustale ukaji nad nejakymi statistikami: viz kolik % uzivatelu sleduje TV v lete, web Nejlepsi.tv atd. Sluzba ma vazne technicke problemy, ktere se stale opakuji. Jeden problem vyresi a zahy se objevi jiny, porad dokola. Velmi casto rozhozeny zvuk a obraz je toho prikladem. Na FB strance se kriticke komentare mazou, technicka podpora absolutne mimo, nekonecne sliby a omlouvani se za vypadky uz patri ke standardu teto sluzby. Pokud to takhle povedou dal, tak budou moct vysilat leda do zdi, protoze jim vsichni utecou.
Zabývat se službou, která má okolo 5 000 uživatelů a není lepší než desítky dalších poskytovatelů nemá význam. Co má Lepší TV lepší je její PR oddělení. To zásobuje každý týden sdělovací prostředky tzv. novými funkcemi, které však ostatní služby už dávno mají. Doporučuji se touto službou zabývat až tehdy, kdy bude mít alespoň 20, nebo 30 tisíc klientů.
Když čtu ty popisy v odkazech, tak si říkám, kolik uživatelů vlastně LepšíTV má...ono je pěkné se ohánět 10%, ale pokud těch 10% bude třeba tisíc diváků, tak to není žádná sláva. Hlavně když v nadpisu uvádějí "skoro" 10", ale v článku je "skoro" 9 (v tabulce je 8,8%)...aneb jak se krásně manipuluje se "skoro" zaokrouhlováním.
Je také úsměvné, jak si hrají s procenty a se slovíčkem "skoro". Ta jejich "skoro" třetina byla dle jejich slov jen u zápasu o třetí místo, finále pak mělo lehce na 1/5....čili v průměru za tyhle dva zápasy to bylo 26%, což je čtvrtina a nikoliv třetina.
https://www.lupa.cz/aktuality/lepsi-tv-zpetne-zhlednuti-vyuzila-behem-fotbaloveho-mistrovstvi-skoro-tretina-divaku/
https://www.lupa.cz/aktuality/lepsi-tv-v-lete-prejde-od-televize-k-mobilni-obrazovce-skoro-deset-procent-divaku/
https://www.lupa.cz/clanky/platforma-lepsi-tv-spustila-vlastni-srovnavac-iptv-a-ott-sluzeb/