Vlákno názorů k článku
Lepší.TV má na všech trzích dohromady 100 tisíc zákazníků od martinpoljak - A co je na tom přesně špatně? Proč...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 2. 2024 18:48

    martinpoljak

    A co je na tom přesně špatně? Proč by měla mít vlastní drahou infrastrukturu když je její business model naopak cíleně postaven na tom, že ji nemá?

    Nemluvě tedy o tom, že budovat vlastní infrastrukturu kvůli televiznímu vysílání začíná být v dnešní době naprosto kapitální anachronismus. Otočte si kalendář, příteli.

  • 22. 2. 2024 18:04

    nitruhir

    A LepšíTV nemá ani metr vlastní infrastruktury, takže celá služba stojí a padá s tím, jak budou fungovat poskytovatelé připojení k netu.Tedy žádná sláva.

  • 25. 2. 2024 18:11

    Drak

    Bohužel to zase není až taková pravda, že se vyhnete problémům, pokud TV a net je od stejného poskytovatele. Sám jsem měl O2TV a VDSL od O2, tam běžela TV na jiném Vlanu tuším 835, to běželo parádně, ale nevyhovovala mi programová nabídka, tak jsem přešel k T-Mobile TV, a jelikož T-Mobile tvrdil, že funkčnost TV se mu garantuje jen na jeho netu, tak jsem si sebou vzal i VDSL To začalo teprve peklo stačilo zapnout Onedrive, Google disk a vyčerpat si uplink a bylo po TV stejně tak zapnout Steam a začít stahovat hru. A jelikož nejsem sám v rodině, kde bych to nějakým způsobem ovlivnil (stahovat nebo odesílat data, když nekoukám na telku) začal jsem to reklamovat a myslíte, že T-Mobile to byl ochoten řešit? 3× tam snad byl technik a nic no po 3 měsících jsem se vrátil tehdy k O2. Na druhou stranu, ale musím říct, že se k tomu T-Mobile i trochu postavil čelem a nějaké 2 týdny, než jsem přešel zpět k O2 mi nefakturoval jak net, tak tv.

  • 25. 2. 2024 20:17

    nitruhir

    Problémům se samozřejmě úplně vyhnout nelze, nicméně je o poznání snazší reklamovat nefunkčnost u jednoho poskytovatele, než se dohadovat se dvěma, a to ještě s tím, že jeden hází vinu na druhého a řešení v nedohlednu.

  • 24. 2. 2024 8:56

    nitruhir

    Špatně je všechno. Když ta služba nebude fungovat nebo nastanou problémy, tak si to začne poskytovatel TV přehazovat s poskytovatelem netu jak horký brambor a zákazník má smůlu, protože bude reklamovat nefunkčnost TV a tam mu sdělí, že je všechno v pořádku, a že si má jít za poskytovatelem netu a ten zase řekne, že všechno v pořádku je u něho, a že chyba bude u toho, kdo poskytuje TV. Ne, služby tohoto typu nemají na trhu dávno místo. Jiná věc je, když jsou oba operátoři ve smluvním vztahu a nabízí službu jako partneři, třeba Vodafone takto nabízí VOYO nebo Nej.cz má Kuki apod. A pochopitelně zcela nejlepší je mít všechno svoje a rozhodně to není žádný anachronismus, protože vlastní infrastrukturu buduje a vlastní TV má třeba T-Mobile, PODA pak buduje vlastní infrastrukturu a TV má smluvně zajištěnou atd.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).