„Zoom“. Ta umožňuje u pořadů s obrazem doplněným černými pruhy roztažení obrazu na celou obrazovku.
Pokud je tato informace úplná a nezkreslená, pak tím pádem u obsahu s poměrem stran 21:9 dojde při aktivaci této funkce buď:
a) ke ztátě části obrazu (cca 20%) po jeho stranách
b) k anamorfizaci obrazu, tedy jeho vertikální deformaci
Obojí je špatně.
Proč asi :-)))
Zoom není hloupost, pokud je to uživatelsky volitelná funkce. Hloupost to je, pokud např. Nova a Prima takto natvrdo upravují takřka všechny filmy (obvykle hned po úvodních titulcích).
K deformaci samozřejmě zoomem nedojde, pokud tedy tou deformací nemáte na mysli ztrátu části obrazu.
"Lepší.TV" by především měla zapracovat na technické kvalitě, protože jejich každodenní mnohonásobná realita je zasekávání, zamrzání a výpadky připojení (na jejich straně) a rozpady obrazu (i v prakticky všech nahraných pořadech) - s čímž ale už dlouhé měsíce nehodlají nic dělat, protože proč utrácet peníze za něco tak zbytečného jako technika a připojení, když jim troubové zákazníci poslušně platí i za ten amatérský paskvil, co "Lepší.TV" předvádí.
:-(
Nechci nijak obhajovat Lepší.TV, ale moje profesní zkušenost s několika poskytovateli obsahu pro IPTV providery je taková, že ve většině bývá problém buď v koncovém bodu příjmu u klienta (low-end modem za dvě padesát) nebo v síti poskytovatele připojení- ISP.
O globálních výpadcích provozních platforem poskytovatelů vždy víme (a vědí to i ISP) a v zásadě nekorelují s drtivou většinou výpadků hlášených koncovými uživateli.
Ano, pravdu díte...
Podle mého dlouhodobého pozorování (mimo COVID období) je poskytovateli zaviněno tak 25 % (a to maximálně) výpadků. Zbytek (bohužel) padá na koncové uživatele, kteří místo aby si pořádně přečetli návod (nebo alespoň naslouchali dobře míněným radám) založí "nadávací" skupinu na ksichtoknize... Ale i o tom je svoboda projevu.
Lepší TV používám cca 1,5 roku jak na různých PC stolních i NTB a netbooku, tak na levném nevýkonném mobilu s 1GB RAM a nikdy jsem žádné výpadky a sekání neměl a to i loni o dovolené v Řecku, kde jsem měl připojen 11,6 netbook na místní nic moc wifi a jako monitor přes vlastní HDMI kabel připojenu LCD telku na pokoji. Ze zkušenosti jiných s IPTV televizemi ale mohu potvrdit, že nejčastější příčina problémů je na straně zákazníka, tedy problémové připojení nebo laciný nestíhající wifi router. Dokonce i v koronadobě, kdy padalo O2TV a jiní poskytovatelé, mě LepšíTV běželo bez problémů. Pro úplnost dodávám, že jejich aplikaci mám jen v mobilu, jinak na kompech jedu netovou verzi přes prohlížeč, připojení doma UPC 150/30 Mb/s a v mobilu LTE 20 - 40 Mb/s
Což ovšem v případě "Lepší.TV" neplatí, byť se tímto směrem uživatele snaží zavádět ze všech sil - veškeré zamrzání, sekání, rozpadávání obrazu (i na nahrávce, pořízené přímo v jejich "systému", nikoli na zařízení u zákazníka) a odpojování (kouzelné je například jejich vyskakovací okno s oznámením "nejste připojeni k internetu", na jehož pozadí ale dál běží vybraný pořad včetně zvuku - patrně přenášený telepaticky) je na straně jejich poddimenzované techniky a jejich poddimenzovaného připojení.