Nechci nijak obhajovat Lepší.TV, ale moje profesní zkušenost s několika poskytovateli obsahu pro IPTV providery je taková, že ve většině bývá problém buď v koncovém bodu příjmu u klienta (low-end modem za dvě padesát) nebo v síti poskytovatele připojení- ISP.
O globálních výpadcích provozních platforem poskytovatelů vždy víme (a vědí to i ISP) a v zásadě nekorelují s drtivou většinou výpadků hlášených koncovými uživateli.
Ano, pravdu díte...
Podle mého dlouhodobého pozorování (mimo COVID období) je poskytovateli zaviněno tak 25 % (a to maximálně) výpadků. Zbytek (bohužel) padá na koncové uživatele, kteří místo aby si pořádně přečetli návod (nebo alespoň naslouchali dobře míněným radám) založí "nadávací" skupinu na ksichtoknize... Ale i o tom je svoboda projevu.
Což ovšem v případě "Lepší.TV" neplatí, byť se tímto směrem uživatele snaží zavádět ze všech sil - veškeré zamrzání, sekání, rozpadávání obrazu (i na nahrávce, pořízené přímo v jejich "systému", nikoli na zařízení u zákazníka) a odpojování (kouzelné je například jejich vyskakovací okno s oznámením "nejste připojeni k internetu", na jehož pozadí ale dál běží vybraný pořad včetně zvuku - patrně přenášený telepaticky) je na straně jejich poddimenzované techniky a jejich poddimenzovaného připojení.