Jsem zkoušel aplikaci Lidlu, zaplatil jsem u samoobslužné pokladny a pak jsem se z obchodu nemohl dostat. Lidi, co si brali papírovou účtenku, ji prostě přiložili k tomu snímači na otevření dvířek, ale nevim, co jsem měl dělat já.
Radši už do Lidlu nechodim, protože tohle byla poslední kapka. Do Kauflandu už nechodim delší dobu, protože to co tam prodávají, jsou podle mě potraviny druhořadé kvality a toho nemám zapotřebí.
Kdyby tohle zapracoval Albert, tak do toho asi jdu, proč nakonec ne, když tam stejně ten čárový kód přikládám kvůli slevám.
Jo takhle.
Albert aplikace je v mnohém vynikající a mají to fakt vymakaný, to se jim musí uznat a Lidl, ať se jde zahrabat.
Nicméně, co nepochopim, proč má mít ta aplikace Albertu na nákupy emoce?
Rozumíte tomu?
Pustim Albert aplikaci a ona na mě hned vyhodí hlášku: "Pozor, aplikace se necítí bezpečně." Dop.dele, jak se aplikace může nebo nemusí cítit bezpečně?
Spíš je programátor prostě blb, který nechápe, že někteří lidi prostě normálně potřebují používat rootnutý telefon.
Ono je ještě lepší, když je programátor b.lb do té míry, že app hlásí "nefunguju, máte rootnutý telefon" a vy přitom máte úplně normální kus z ofiko distribuce od operátora.
A podpora na to, že to není pravda, naše app se tak nechovala, ani nechová...
Doplním, že nejde ani o žádnou app od řetězce, ani jakkoliv sideloadovanou.
11. 9. 2024, 10:12 editováno autorem komentáře
Ripper:
Do Alberta za roh chodím pouze, a to ještě zřídka, pro rohlíky, nebo chleba, i když je to darda, protože jakžtakž slušnější chleba se šplhá k 50 Kč a stejně je za tři dny nepoživatelný. (Pamatuji časy, kdy voňavý dvoukilový bochník s křupavou kůrčičkou stál dvě koruny padesát a vydržel v jedlém stavu týden. Dnes ho vzdáleně připomíná jen horalský chléb z Globusu, ale ten vydrží max. 30 hodin) A na dotaz pokladní, (platím zásadně a pouze hotově), zda chci účtenku, odpovídám: Ne, nikdo mi ji neproplatí.