Jestlipak by tyhle věrnostní aplikace šly provozovat v nějakém "sandboxu" na serveru, takže by více uživatelů sdílelo jednu nebo několik instancí těch aplikací?
S věrnostními kartami s čárovým kódem to je snadné. Jednou mi dokonce podobný postup doporučil pracovník u automatických pokladen. Neměl jsem u sebe zrovna kartu ani vyfocený kód v mobilu a pracovník sám požádal jiného zákazníka, jestli by mi mohl půjčit svoji kartu. Jindy zase prodavačky u pokladny použily svou věrnostní kartu, když ji zákazník neměl, ale předpokládám, že to mají zakázané, protože tím vnášejí chaos do sběru informací o zákaznících.
S platebními kartami už to sdílet nepůjde. Že by to byl jeden z cílů? :-)
Viděl jsem na YouTube bezdomovce, který zveřejnil svůj čárový kód Tesco Clubcard a poprosil liji, aby to při nákupu používali. Docela win-win. Lidi mají slevu bez poskytování osobních dat a on má bambilion různých kupónů. Čekal jsem, že to Tesco brzy utne, když to lidi používají souběžně v obchodech napříč republikou, ale chválil si to ve videích vydaných s relativně velkým rozestupem, tak to asi neřeší.
"on má bambilion různých kupónů"
a s těmi kupony si vystele pelech, nebo co? Může dostat k devíti talířům desátý zdarma a růžového plyšáka navrch? Při nákupu za 1000 Kč dostane 50 Kč slevu? :-)
Neříkám, že by se něco nenašlo, ale myslím si, že bezdomovec nebude ta cílová skupina kampaně a možnosti využití budou velmi omezené.