Však oni to asi brzy doženou. Nová unijní směrnice ruší omezení z 12 minut reklam v hodině a zavádí 20% v time prime (18 - 24), čili to vychází na 72 minut v tomto období. Teď už jen Prima počká, až se to u nás zavede a zisk z reklam si bude moci zvýšit o více, než posledně uváděných 8%. Diváci, těšte se........ :-(
Nebude se nic měnit. Stále zůstává 12 min v hodině, pouze si to televize bude moci uspořádat tak, jak se jí to bude hodit. To znamená, během hlavního vysílacího času tedy dejme tomu od 20 do 22 hod bude více reklam a pak méně. Což je logika, protože ve více sledovaných pořadech se více reklamy vyplatí a v méně sledovaných může být reklamy méně. Jinak tuto novou směrnici si vydobyla italská Mediaset. Asi má málo. 4 miliardy eur za rok asi není moc.