Odběratel (kupující) snad ví jestli je schopný si zásilku z boxu vyzvednout, když si volí tenhle způsob dopravy.
A pokud mám tlačítkový telefon a přitom si objednávám věci přes internet a pro přepravu si volím nejen Zásilkovnu ale konkrétně dodání do Z-Boxu, tak jsem asi trochu pošetilý a měl bych počítat s tím že ne vždy a všude mi tenhle přístup vyjde.
Každá aplikace/výrobek je vymyšlen(a) proto, aby dělala NĚCO. Zatím nikdo nevymyslel nic, co by dělalo VŠECHNO.
Holt bez smartphone je potřeba použít jinou službu.
Mimochodem to jejich řešení se mi fakt líbí. Mají sice občas problémy s tím přesměrováním (to fakt někdy naštve), ale jejich HW fungující s poměrně prťavým FV článkem je dle mne geniální.
Ona Zásilkovna vůbec lidi bez smartphonu považuje za méněcenné jedince, se kterými nechce mít nic společného. Bez smartphonu si nelze vyzvednout zásilku z boxu, bez smartphonu nelze zásilku odeslat... aspoň že zatím lze bez smartphonu zásilku aspoň vyzvednout. Když jsem se na podpoře ptal, jestli to opravdu není možné a jestli aspoň mají v plánu umožnit odeslání z webové aplikace, v podstatě se mi vysmáli a naznačili mi, že jsem úplný mimoň, když bych něco takového chtěl. Takže od té doby se jim snažím spíš vyhýbat, pokud mám jinou možnost.
No, v tomto je Zásilkovna opravdu marná! Jinak já na chatbooty poučívám kouzelnou větu: Chci novou službu , potom přepojí na obchod a z toho už se dostanu dál! Na Zásilkovně používím: Chci odeslat balíček - služba Mezi námi-:))
Možná by to stálo za to, vypracovat nějaký slovníček, kde co použít-:))))
Největší fór
jsem od nich zažil, když mi přesměrovali zásilku z (přetížené) výdejny do boxu. Že je něco špatně jsem se dozvěděl ve výdejně (kde ta zásilka nebyla), doma v e-mailu bylo info o přesměrování do boxu, o kterém jsem nevěděl, kde ho hledat - a nikde žádný návod, jak tu zásilku z toho boxu (bez smartfounu) vyndat.
Automat na telepodpoře se odmítl s pevnou linkou bavit, a když jsem se konečně probojoval na operátora, tak s tím nemohl nic udělat. Zásilka šla zpět odesílateli a dostat z něj to zboží na druhý pokus byla docela zábava.
Ale slíbili, že by se to stávat nemělo - když je přetížené odběrné místo, tak to dají na to nejbližší a ne do boxu. ;o)
(Takže příští zásilka skončila v nejbližším výdejním místě, které ale mělo otevírací dobu, že jsem se tam prostě nemohl dostat. ;oD )
V tomhle mám pocit, že Zásilkovna se snaží ze všech sil, aby to pro něj bylo co nejlevnější. Místo vlastních poboček, používá jiné. Místo plnohodnotného boxu, použije plechovku s obyčejným čipem. Když nechce balík hodit do boxu nebo do pobočky, tak to raději hodí jinam. Když nastanou problémy, tak to ani moc nechce řešit.
Prostě jedou stylem, že to nějak funguje a levně.
To neni chyba systemu ale toho kdo to posila. Ten Z-BOX je bloody simple prave aby byl odolny proti vandalum a mohli ho dat do kazde diry po meteoritu. A nepotrebuje privod elektriny nebot i ten modul s displejem si neco vezme.
Uz tak jim to parkrat chciplo kdyz nasnezilo na panel a snih tam byl dlouho jeste ve stinu.
Odberne misto venku dneska je drahy spas a na dlouhe lokte. Uvazime-li ze ty z-boxy tam zasilkovna dava na sve naklady.
5. 4. 2023, 19:12 editováno autorem komentáře
Neodbytneho robota na infolince uz jsem se naucil ovladat. Staci mu skocit do reci a rict "Chci mluvit s operatorem" a ono to kupodivu zabere :)
Nicmene vyborna funkce je, kdyz poslete neco pres aplikaci do Zboxu a ma si to tam vyzvednout nekdo v seniornim veku, kdo treba ani smartphone nema, nebo ho neumi ovladat. V takovem priapde je totiz vyzadovano jedine vyzvednuti pomoci aplikace s telefonem, v nemz musite zpanout bluetooth. Vyzvednuti pomoci PIN kodu neni mozne a dokonce ani zivy operator na infolince to nedokaze zmenit.