Větší problém je to při používání stejných hesel, takže kvůli úniku u Mallu vám mohou uškodit jinde.
Samozřejmě můžete namítnout, že používání stejných hesel je přece chyba, na druhou stranu při tolika webech, kde se člověk registruje, a X zařízeních, co člověk používá, je aktuálně jedinou schůdnou alternativou nechat si hesla ukládat na passwords.google.com. Což je samo o sobě taky problém.
To by bylo jiste vesele, ale nikoli jeste nutne problematicke. Ovsem vy si predevsim muzete zjistit, co a za kolik si franta vomacka kupoval, a kam si to nechal dorucit, tudiz muzete jit mimo jine pomerne na jisto pro produkty, ktere vas zajimaji. Pripadne muzete otestovat jeho heslo na jeho emailu, ktery mate take a dovolil bych si tvrdit, ze 50% bude jeste velice optimisticke cislo.
Do toho emailu budou chodit maily z .. bank, ze kterych kdyz nic jineho ziskate cisla uctu a nepise i vysi zustatku. Pochopitelne tam budou nasmerovany vsemozne dalsi sluzby kde je dotycny registrovany, a do kterych se tudiz snadno a rychle muzete prihlasit take, v horsim pripade za pomoci "zapomel jsem heslo".
Od "inteligentnejsi" vetsiny uzivatelu ziskate samozrejme i nejake hambate fotografie tamtez.
To by v tom cert byl, aby se z toho 3/4M zakazniku nedal udelat desetinasbek ... v penezich.
Ja si na zaklade vlastnich zkusenosti myslim, ze velmi dobre vim, kde a jak se ta data dostala na ulozto. A to je mimo jine prave ten duvod, proc Mall nikdy "nezjisti" jak se to stalo. Opakovane jsem totiz v mnoha ruznych firmach zaznamenal, ze ulozto (a dalsi) jsou oblibenym kanalem pro marketingova oddeleni, ktera si takto vymenuji data s reklami agenturou.
největší vtip že nemuseli informovat - uživatelům prý "nevznikla" škoda (viz analýza rizik, dopadů atd..)
jen utekly loginy a hesla, takže si pod frantou vomáčkou můžunaklikat doručení 50 televizí a pak se bavit že to nebude chtít převzít ))
ale ne, to vlastně není velké riziko ani hrozba ani škoda/dopad pro subjekty:-))