Souhlas, já udělal to samé. Problém může být ovšem, že pokud jste použil stejné heslo i pro přihlášení do jiné služby, např. emailu, tak i ten bude v ohrožení dokud heslo u něj nezměníte. A myslím, že to celé o tom je. I z emailu od MALL je to jasně řečeno, že byste měl pro každou službu použít unikátní heslo. Ale ruku na srdce, kdo z běžných uživatelů toto ví nebo se tím řídi když na každém "rohu" po Vás chtějí založit účet i pro úplnou prkotinu. Nicméně už jen v případě MALL pokud kdy si od nich budu něco kupovat tak pokud možno bez registrace.
Já u nich přestal nakupovat, když jsem zjistil že lžou v komunikaci se zákazníkem, mají to jako obchodní metodu. Zboží je skladem (nebylo), neděláme záznamy o vašich osobních údajích (dělali bez svolení), a když vyvstaly problémy s dodavatelem, tak mi sdělili že jenom zprostředkovali nákup přes jejich stránky, ale reklamace ať si vyřídím u obchodníka. Jeden jediný nákup, čtrnáct dní nervů, komunikace s tím nejhorším přístupem jaký se dá najít u callcenter, lhaní v podstatě při každém kontaktu atd.