Majitel stanic Rádio Blaník, Fajn Radio, Rock Radio a sítě Hitrádií zakládá digitální divizi, která má rozvíjet zvukový obsah na internetu. Internetové produkty skupiny Media Bohemia nyní dohromady oslovují asi dva miliony uživatelů, nová divize má ambici tento zásah zvýšit.
„Multimediální obsah a tvorba audio obsahu pro digitální distribuci je pro nás velkou prioritou,“ prohlásil šéf marketingu Media Bohemia Petr Uchytil.
Součástí divize bude portál se živým internetovým vysíláním rozhlasových stanic Radia.cz a související aplikace. „Honza Šindelář z Radia.cz se chopí příležitostí umělé inteligence a jejího využití napříč naším mediálním domem,“ podotkla ředitelka digitálního oddělení Martina Bartl. Media Bohemia by se chtěla zaměřit i na monetizaci podcastů.
Klíčovým úkolem digitálního oddělení bude marketingová podpora rádií, například na sociálních sítích. Bude také podporovat obchodníky z Radiohouse a RH Digital při vytváření nových příležitostí pro inzerenty. Právě analytika a sociální sítě byly dosud hlavní pracovní náplní Martiny Bartl ve skupině Media Bohemia.
Martina Bartl v minulosti získavala pracovní zkušenosti v mediální skupině Active nebo Atmedia a prošla i agenturami jako je Ogilvy & Mather, Carat nebo ZenithOptimedia. Řadu let pracovala také jako freelancer pro řadu českých i mezinárodních klientů nebo se věnovala digitálním projektům v nadační sféře.