"široké omezení cílení reklamy?"
Od soboty mi spousta webů, které to ještě v pátek nědělaly dává na výběr buď zaplatit, nebo souhlasit s cílenou reklamou, jinak se dál nedostanu. Facebook je jedním z těch webů, takže kde že je nějaké omezení cílení? Za paywallem?
Btw. děje se to ještě někomu? Mezi další weby patří např. idnes, lidovky, atd.
Idnes to jede do extrému a mají tam rovnou napsané, že když udělím souhlas na jakémkoli (zde neuvedeném) webu, který s nimi nějak souvisí, tak "budeme vycházet z toho, že jste jej udělili i pro stránky iDNES cz, Lidovky cz, Expres cz a Antiyoutuber cz".
To je jako že chceš jít do emailu přes homepage seznamu a součástí souhlasu je cílení a sledování pro firmy cz, szbozi, sauto, kupi cz, ... Toto už snad opravdu legální být nemůže, nejen že souhlas dát musím, jinak se tam nedostanu, ale ještě je to souhlas pro desítky webů, které ani neznám.
28. 7. 2025, 18:53 editováno autorem komentáře
Heh, není to trochu střelení se do vlastní nohy ze strany EU? Znamená to i konec europropagandy (propagace jak jsou skvělé dotace, co skvělého pro nás EU dělá, atd.) na patformách Mety? Nebo na toto se to nevztahuje? Za mě by se jakákoli sebechvála státu (resp. EU) neměla vůbec dít, je to podle mě manipulativnější, než standardní reklama na komerční produkty.
29. 7. 2025, 12:25 editováno autorem komentáře