Pokud jsou tyto uvedene vysledky a zjisteni (jeden zmateny influencer na placenem vylete a jeden test na ktery influenceri nijak zvlast nereagovali) vrcholem cinske propagandy v CR, tak zustavam zcela klidny a rikam, ze mozna by bylo lepsi o tom snad ani vubec nepsat aby lid zbytecne neztratil ostrazitost :D
Ctu si ted o tom clanek na serveru Hospodarskych novin. Ze 40 oslovenych na nabidku reagovalo 7 a nezavaznou predbeznou smlouvu podepsali jen 3 (a z textu si nejsem uplne jist, zda si i nekdo z nich spolupraci pote nerozmyslel). Jako je to priblizne o 3 vic, nez by bylo v idealnim svete zahodno, ale jelikoz nezijeme v idealnim svete, tak mi to neprijde az tak hrozive.
Influencer, tedy "ovlivňovač", je někdo, kdo za peníze udělá cokoliv a bude to z jeho pohledu pouze business a nic víc.
Tahat do prostředí lidi, kteří nemají žádné novinářske vzdělání, etiku je pouze hraní na city a z pohledu autora, vlastně střílení do vlastních řad s jediným cílem, přetáhnout těch pár zoufalcu co na Influencery slyší, k sobě a zvýšit si sledovanost.
Až bude mít tato disciplina nastavené nějaké pravidla, bude mít projekt smysl, takhle jde pouze o PR Mikyre!
Dneska ráno jsem na to koukal.
Nebudu mluvit o obsahu, ale o formě.
Říká se, že mladí nedokážou udržet pozornost u delších videí.
Mě to nedělá problémy, kažtý týden vidím nějakou skoro dvouhodinovou přednášku z oboru, který znám jen zběžně.
Ale tyhle videa, to já sledovat nedokážu, jak se to táhne.
Takže jsem to jen přeskákal, abych viděl ty podstatné věci.
K obsahu tedy řeknu, že to bylo velice zajímavé téma, přineslo mi to dost informací, které neznám a bylo třeba na tom udělat dost práce, což velice oceňuju.
A Mikýř ukazuje, že i z bahna sociálních sítí může vzejít něco, co může společnost posunout dál.