Nejhorší přístup k zákazníkům má O2, ukázal průzkum pro ČTÚ

8. 12. 2016

Sdílet

Pokračování mezi operátory „populárního“ spotřebitelského semaforu je na světě. Český telekomunikační úřad si nechal v průběhu měsíců července a srpna 2016 zpracovat průzkum veřejného mínění týkající se zákaznické zkušenosti s vybranými operátory. Do průzkumu byli zapojeni zákazníci 10 firem, a byly to právě ty, které se objevily v předchozím semaforu. 

Výsledky hovoří o tom, že virtuální operátoři jsou vnímáni pozitivněji než ti klasičtí. Může to ale být i tím, že mají jednodušší nabídky. U velkých operátorů vadila osloveným lidem především složitost smluv. 


Zdroj: ČTÚ

Průzkum zákaznické spokojenosti.

A nejen složitost. „Obecně nastavené smluvní pokuty, nedostatečně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování, častěji zmiňovaná nemožnost odstoupit od smlouvy v případě nesouhlasu se změněnými podmínkami,“ popisuje studie zpracovaná agenturou Nielsen zápory u O2. 

„Studie je obsáhlá a v současnosti ji analyzujeme. Obecně ovšem vítáme jakoukoli zpětnou vazbu od našich zákazníků, která nám pomůže dále zlepšovat naše služby. V současnosti chystáme řadu inovací, které naši zákazníci už brzy jistě ocení,“ komentuje výsledky mluvčí O2 Kateřina Mikšovská.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Kvíz týdne

Kvíz
1/2 otázky
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).