Odpovídáte na názor k článku Někteří zákazníci O2 měli opět problémy. Optimalizujeme výkon sítě, říkal operátor [AKTUALIZACE]. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Rozsáhlejší delší výpadek mobilní sítě mohou uživatelé spolehlivě rozpoznat (telefon nezaregistrovaný do sítě, nemožnost dovolat se na různá mobilní i fixní čísla, ...).
Krátkou poruchu však nelze z pozice účastníka spolehlivě poznat. Příčina může být na straně volaného telefonu nebo po cestě mezi sítěmi různých operátorů nebo rušením v místě volajícího, ... apod. Vysvětlení "ono jim to zase nefunguje" bude v řadě případů jen spekulace.
Provozujeme tester volání mezi mobilními sítěmi O2, T-Mobile, Vodafone, VoIP uzlem xPhoNet a nemalou skupinou VoIP sítí. V pondělí tester jednoznačně potvrdil výpadek služeb O2. V dalších dnech je vzájemná dovolatelnost mezi testovacími čísly všech operátorů OK.
8. 8. 2025, 13:23 editováno autorem komentáře