Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Někteří zákazníci O2 měli opět problémy. Optimalizujeme výkon sítě, říkal operátor [AKTUALIZACE]. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • 8. 8. 2025 13:23

    Ivo Fišer

    Rozsáhlejší delší výpadek mobilní sítě mohou uživatelé spolehlivě rozpoznat (telefon nezaregistrovaný do sítě, nemožnost dovolat se na různá mobilní i fixní čísla, ...).

    Krátkou poruchu však nelze z pozice účastníka spolehlivě poznat. Příčina může být na straně volaného telefonu nebo po cestě mezi sítěmi různých operátorů nebo rušením v místě volajícího, ... apod. Vysvětlení "ono jim to zase nefunguje" bude v řadě případů jen spekulace.

    Provozujeme tester volání mezi mobilními sítěmi O2, T-Mobile, Vodafone, VoIP uzlem xPhoNet a nemalou skupinou VoIP sítí. V pondělí tester jednoznačně potvrdil výpadek služeb O2. V dalších dnech je vzájemná dovolatelnost mezi testovacími čísly všech operátorů OK.

    8. 8. 2025, 13:23 editováno autorem komentáře

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).