Ono to má dopad na business i v případě, že máte jiného operátora - úplně stačí, když se nedovoláte té větší třetině
klientů, protože O2 mají oni...!
Teď to asi hodně pofrčí, něco nejde : optimalizace. Něco vypadlo, optimalizace :o))) to je takový argument jak pojď na mne z boku. Lituji firmy se 100+ simkama, to musel asi přidělený obchoďák hodně vysvětlovat a možná i dost slevňovat v už tak relativně levném business segmentu. Za mě ok, od O2 nic paufálního nemám, neveřím jim ani dobrý den.
Spotřebitelské SIM mají měsíční garanci pouze 98 % vnitrostátních spojení v rámci pokrytého území. Žádné konkrétní % SLA.
Tak ještě, že jsem tu první reklamaci masivního výpadku ještě neodeslal. Rovnou přiložím i toto a bude to dvojitá reklamace.
Rozsáhlejší delší výpadek mobilní sítě mohou uživatelé spolehlivě rozpoznat (telefon nezaregistrovaný do sítě, nemožnost dovolat se na různá mobilní i fixní čísla, ...).
Krátkou poruchu však nelze z pozice účastníka spolehlivě poznat. Příčina může být na straně volaného telefonu nebo po cestě mezi sítěmi různých operátorů nebo rušením v místě volajícího, ... apod. Vysvětlení "ono jim to zase nefunguje" bude v řadě případů jen spekulace.
Provozujeme tester volání mezi mobilními sítěmi O2, T-Mobile, Vodafone, VoIP uzlem xPhoNet a nemalou skupinou VoIP sítí. V pondělí tester jednoznačně potvrdil výpadek služeb O2. V dalších dnech je vzájemná dovolatelnost mezi testovacími čísly všech operátorů OK.
8. 8. 2025, 13:23 editováno autorem komentáře