Když má někdo potřebu neomezených dat, tak si holt musí připlatit a nemůže čekat, že to dostane za pár korun. Mimochodem před pár roky se platily měsíčně tisíce za pouhé volání a SMS - a nikomu to divné nepřišlo, hlavně když měl možnost si zavolat a poslat zprávu. A to ještě byly platy podstatně nižší.
Dobrý den, podavam timto oficialni zadost, abyste prestal lhat. Alespon na tomto foru.
Ceny za volani vzhledem k sluzbam kritizujeme my vsichni (kteri aspon trochu vime, o co jde) minimalne od osmdesatych let. Mobilni volani temer od jeho spusteni.
Ocekavam Vasi omluvu.
P.s. Reakce na nazor 13:28. Proc to lupa radi jinam, teko rict.
9. 10. 2019, 18:11 editováno autorem komentáře
Piš sám za sebe a neoháněj se nějakými "všemi". Počet klientů mobilních operátorů je v ČR kolem 15 miliónů. Už z toho jasně vyplývá, že problém má akorát pár tlachalů někde na webu, protože pokud by se jednalo o ty "všechny", tak není nic snadnějšího, než ukončit smlouvu (a ceny za volání pak nemusí dotyčné nespokojence zajímat), což by se projevilo poklesem klientů. A pokles se prostě nekoná, takže ti "všichni" s tím zjevně problém nemají. Akorát ty.
Neomezene tarify (volani+sms) prisly pozde. Operatori tvrdili, ze nejsou potreba. S datama to je podobne. Lide budou vice a vice prechazet na data (vice sluzeb nes jen volani a sms). V zasade jde hlavne o objem zakazniku, ktery vam generuje nejake prijmy. Zalezi jen jak rychle na to operator pristoupi. Zatim to vypada na stejnou pomalou cestu (na ktere stejne nevydelaji, protoze se zakaznici uskrovni jak ve vyuzivani, tak v placeni).... a tomu odpovidaji aktualni cisla.