Moc se mi to nezdá, hlavně u HBO GO - tam to přeci cpe kdejaká kabelovka lidem vlastně zadarmo jako přívažek k HBO či jiným věcem. A když si vezmu, kolik lidí si třeba kvůli věcem jako Hra o trůny HBO pořizovalo (a to i mimo Prahu, nejde o žádnou bublinu), tak tomu prostě mám problém věřit.
Bral bych to 1% jako adekvátní pro ty, kdo si koupili HBO GO samo o sobě bez vazby na něco jiného, ale jako celkové číslo se mi to fakt nezdá...
Už proto, že ta statistika není za lidi, ale za domácnosti, takže by odpověď ano za celou domácnost měla být i v případě, že to užívají třeba jen děti a prarodiče o tom přitom nic netuší :-)
Také se mi to nezdá, že by to bylo jen 1 procento. Samozřejmě chápu, že to také nebude nějak vysoké číslo. Bych tipoval tak mezi 5% - 10%. O to více je spíše divný, že Netflix a HBO GO mají stejnou penetraci, když HBO GO je u nás delší dobu, známější a počeštěný, než Netlfix, který se si popularitu získává až v poslední době.
Ono také záleží, jak byl ten výzkum dělán. Podle článku to vypadá, že se jedná pouze o televizní diváky, nikoli jako celek (ti, co se na televizi nekoukají).
Prostě to vypadá tak, že jde o řízenou statistiku objednanou na míru dané firmě.