Na obchodničině není nic nemorálního, spíš je na hlavu, že tito obchodnici nemají často ani v systému vedené, že volali včera a své volání tak opakují, to je otravné.
Tento zákon je na hlavu i tím, že se teď firmy bojí volat i mezi sebou, to jest takové situace vyhovují jen obrovským firmám, co si platí reklamy atd. Až nastane krize, tak začínající firmy to budou mít o to těžší. Zákon, který reálně podporuje inflaci.
Beru, že soukromým osobám to omezené může být, ale ne pro firmy, když mají určité číslo veřejně prezentované jako kontakt firmy.
Není to v článku uvedeno správně. My jsme čísla poskytli českému zákazníkovi, nikoli polskému. Ten český zákazník uprostřed je prodal dále. Po komunici s Úřadem v této věci jsme následně vyžadovali po českém partnerovi, aby službu svému zákazníkovi ukončil, což učinil.
Za FAYN Telecommunications: L. Honek
Volal mi jeden dodavatel ktereho jsem poptaval na rozsireni FVE 1 rok zpet taky botem. Jelikoz jsem si pamatoval ze jsem jim cislo predaval dobrovolne a komunikoval s nimi tak to byl vyzadany hovor. Hned na zacatku se predstavil k jake firme patri a pak byla otazka jestli mne maji dale otravovat nebo preji cislo vymazat a jiz nikdy nekontaktovat. Za 15 sekund bylo hotovo.
Za mne cajk. Korektni jednani byt to byl bot :-) Akorat mne stve ze to resil phonebot a neposlali radeji sms. Tahle stara generace ktera resi vse pres jeden komunikacni kanal - telefon akorat dovede nakrknout na zbytek dne. Nejlepe volat jeste v 8 rano kdy mam pulnoc.