Souhlasím s vámi.Poslali mi výpověď ze dne na den jsem bez internetu,do té doby se nikdo neobtěžoval mne informovat.Prý pokud nebudu mít zájem o další služby,ať to beru jako výpověď danou poskytovatelem ke dni 30.11.2017
No dobrá,řekla jsem si,poptám se,co a jak a podívám se po něčem jiném.Za 4G na 2 roky 200?To upadli? Tak jo,domluvila jsem se s O2 a že mi to přijedou zapojit.
A co myslíte?
V lednu mi přišla faktura za prosinec!
No síla.
Na e-maily nikdo neodpovídá,takže tohoto operátora rozhodně ne.
A to jsem zákazníkem 10 let!
To je pěkná hloupost.Poslali mi výpověď ze dne na den jsem bez internetu,do té doby se nikdo neobtěžoval mne informovat.Prý pokud nebudu mít zájem o další služby,ať to beru jako výpověď danou poskytovatelem ke dni 30.11.2017
No dobrá,řekla jsem si,poptám se,co a jak a podívám se po něčem jiném.Za 4G na 2 roky 200?To upadli? Tak jo,domluvila jsem se s O2 a že mi to přijedou zapojit.
A co myslíte?
V lednu mi přišla faktura za prosinec!
No síla.
Na e-maily nikdo neodpovídá,takže tohoto operátora rozhodně ne.
A to jsem zákazníkem 10 let!
Nordic je notorický šidil.Nejdříve slibuje,hory doly, nakonec krade data. Jak jinak si vysvětlit,že v síti LTE není žádné FUP,kde by si klient mohl zkontrolovat,kolik mu zbývá dat.Za to, se velmi rychle vyčerpá 6GB.
Hurá, nabídka na dokoupení dat.
No, jenom mne zajímá, proč se data zastaví na 3,25Mb a data se musí dokoupit,když ta ,,úžasná" data 6GB ,nejsou vůbec vyčerpaná.
od 1.12.2017 do 16.12.2017 a již 1x dokoupená data.
Suma sumárům,do konce měsíce 31.12.2017,jsem spotřeboval a sám doma 15 GB.Což je nelogické,protože tohle by se týkalo spíše někoho kdo podniká.
Osobně jsem nikdy nevyčerpal FUP.
Tyhle machinace a převody k partnerské síti, bez možnosti vidět,kolik mi ještě zbývá dat,je spíše pro policii.
Jsem starobní důchodce ,čekající na fakturu.
Také jsem se dočetl,že na Facebooku má Nordic telecom svou stránku a když mu lidi nevyhovují,nebo mají moc otázek,tak je Nordic zablokuje.
S tímto operátorem bohužel nemám dobré zkušenosti.
11.11. jsem si objednal službu LTE Data 4GB. Paní na pobočce mi řekla, že za pár dní mi přijde SIM karta. Do dnešního dne (27. 11.) mi nic nepřišlo. Pokoušel jsem se dovolat na infolinku. S infolinkou se mi podařilo spojit pouze jednou ze dvou pokusů, na víc jsem neměl sílu, protože jsem na spojení čekal hodinu. Ještě teď mám v paměti vypálený čekací tón. Nic jsem nevyřešil. Online samoobsluha nefunguje.
Jenže Ufon za Nula byl k 1.11 2017 zrušen bez náhrady tedy nebyl nabídnut jiný tarif zdarma ,ale předražená jiná služba ,již nikdy více nechci domů Nordic Telecom ,zrušil mi služby co mě stálo 7000 nemám nic ,proto nikdy více ho nechci a vřelého budu nedoporučovat nikdy nevíte kdy změní podmínky a zase to zruší ,dělá si co si zamane taková je pravda kolik platí za polopravdivé články
Dobrý den, tarif Za nula byl vázaný na naši síť CDMA, která musí projít modernizací. Kvůli tomu převádíme zákazníky do partnerské sítě, kterou sami neprovozujeme a tudíž si u ní neurčujeme obchodní podmínky. V této síti nelze nabízet tarif Za nula. Všem zákazníkům, kteří jej u nás využívali, jsme nabídli co nejvýhodnější alternativu. Váš Nordic Telecom
Dobrý den. Je to nutné kvůli modernizaci naší vlastní sítě. Jelikož se součástky nezbytné k provozu CDMA sítě stále hůře získávají od dodavatelů, kteří postupně ukončují podporu, případný výpadek by pro nás byl prakticky neřešitelný. Snažíme se ochránit zákazníky a během výstavby nové LTE sítě jim zajistit kontinuitu služby tak, aby to pro ně bylo co nejkomfortnější.
Váš Nordic Telecom
Dobrý den, všem stávajícím zákazníkům neomezeného mobilního internetu nabízíme bezplatnou migraci do partnerské sítě GSM, nový hardware a nejvýhodnější mobilní internet na trhu. Jediné, co končí, je neomezené připojení (bez FUP). Reálně se výrazně zlepšuje pokrytí a dosah služby, řadě klientů i rychlost připojení.
Váš Nordic Telecom
Dobrý den, velmi se omlouváme, že Vás naše nová nabídka tarifů neuspokojuje. V současnou chvíli se jedná o nejvýhodnější nabídku, kterou jsme schopni na partnerských sítích poskytnout. Bohužel z důvodu ukončování podpory technologie CDMA ze strany výrobců důležitých komponent se nám stále obtížněji daří shánět náhradní díly a případný výpadek by byl prakticky neřešitelný. Z tohoto důvodu modernizujeme naši síť, abychom mohli v budoucnu poskytnout lepší a kvalitnější služby na technologii LTE. Kvůli modernizaci musíme zákazníky přesunout do partnerské sítě, u níž není možné některé tarify zachovat. To se týká bohužel i tarifu Za nula. Váš Nordic Telecom
Mírně ne ,ale diametrálně proč míst za Nula tedy zdarma !!!! a ve vlastní síti zadarmo volání tak mi nabídly ne zadarmo ,ale za pár stovek tarif na 100 minut již ne žádné výhody !!! jedině zadarmo mi nabídly sim kartu ne telefon ten bych si musel kupit maximálně si milostivě vezmou ten cdma starý zadarmo na recyklaci mě to stálo 7000,- služby nejsou nahrazeny jsem poškozený operátorem tak co je v článku dobře ,kolik za článek dostal zaplaceno je to nesmysl a blábol ,že něco dávají ,levněji vyjde koupit předplacenou kartu v trafice a volání bude levnější a výhodnější než nový tarif co dávají , takže za mě palec dolu a již nikdy více nic s touto společností .
Mám deset let mobilní internet od U:fona ( Air Telecom Nordic Telecom). FUP je 15GB za 350,- Kč, reálná rychlost CDMA pod 1 mega, pokrytí "jakž takž", 50 cm prutová anténa nutná, technická podpora a možnost komunikace s operátorem téměř nulová. Tedy nic moc, ale setrvačností se s tím dalo žít a pracovat.
Nová povinná "dočasná nabídka" NT: FUP 6GB za 400,- Kč, reálná (ne teoretická) rychlost historické (vypůjčené) GSM poloviční, pokrytí +- stejné, plus vynucené náklady na nový HW. Údajně do té doby, než NT vybuduje novou LTE síť (čti někdy), tudíž minimálně po dobu 24 měsíců trvání závazku. Následovat budou neznámé podmínky, neznámá cena, plus opět vynucené další náklady na úplně jiný HW. Nějaká "věrnostní" sleva neexistuje; ber nebo běž.
Současná obdobná nabídka konkurence (např. O2): FUP 30GB, rychlost LTE mnohonásobná, cena 500,- Kč, pokrytí výrazně lepší i s tím, že nový HW určitě nebude nutné několik let měnit.
Tak počítejme: Od 1. 11. 2017 je cena za GB je čtyřnásobná, FUP pro práci naprosto nedostatečný, rychlost zoufalá, budoucnost neznámá.
Kontrolní otázka: Znáte dobrodruha z řad stávajících zákazníků bývalého U:fona, který ihned neuteče ke konkurenci?
Nevím, jak to mají vymyšlené a naplánované, ale kdybych takovou migraci dělal já, uzivatelům rozdám modemy, které umí i LTE na 420 MHz.
Pokud si je z Číny objednávají na míru, na tu jejich ne až tak obvyklou frekvenci, tak tam ale podpora v ČR obvyklých frekvencí 800, 1800, 2100 a 2600 bude téměř jistě.
Jestli to dobre chapu zakaznici budou prevedeni do lTE site O2?Protoze v textu psana GSM sit muze byt v podstate vsechno.A druha vec co se stane s temi routery co si ted koupio az je prevedou zpatky na tech 420Mhz to jsem ani nenasel ze najky router podporuje nejblize je Band 31Mhz ale taky zadny vyber.
Při takové rychlosti to ještě zazdít FUPem (a to jeěte zastavovacím, ne zpomalovacím)...tak to je konec. Čekal bych že to nechaji aspoň unlimited ...
Měl jsem kdysi UFOUNA, teď mám ještě stařičký axesstel a používám ho s tarifem inet na jeden den tam, kde moc jiných dat není a kde naopak jelo CDMA. Tohle je konec...
Popis Jiřího Hlaváče dává smysl, na rozdíl od toho vašeho. Vytahováním zavání spíš váš komentář, protože vůbec nepřipouštíte, že by chyba mohla být na vaší straně – místo toho to raději zkoušíte hodit na redaktora. Zkuste si ještě jednou pomalu přečíst to, co jste teď sám citoval. Zejména se zaměřte na část „do partnerské GSM sítě O2“, a uvědomte si, že „síť O2“ je něco jiného než „operátor O2“. V síti O2 například už teď působí několik dalších (virtuálních) operátorů.
a jak víte, že VY to "chápete správně"??? Navíc nazývat ostatní "nepochopili jste tuto pasáž z článku správně", fakt zavání vytahováním.. to spíše možná kritizujte redaktora, že to MOZNA blbě napsal, ne??!
".... V posledním kvartálu letošního roku převede stávající klienty do partnerské GSM sítě O2 (funguje na frekvencích 900 a 1800 MHz). „Zároveň budou zákazníkům vyměněna příjmová zařízení a u některých služeb se mírně změní tarify (mobilní internet),“ popisuje mluvčí Jan Potůček. ... "
To je nepochopení článku a informací v něm.
Nejde o to, že by zákazníci podepsali smlouvu s O2 a stali se jeho zákazníky. Furt to budou zákazníci Nordic Telecomu. Ten jen uzavřel smlouvu s O2 o vnitrostátním roamingu. Takže, jak bude Nordic Telecom budovat a spouštět svou síť, tak se budou klienti aktomaticky se svými modemy (ve kterých budou SIMky Nordicu) přihlašovat do sítě Nordicu, všude kde bude dostupná. Kde ne, tak se přihlásí jak v roamingu do sítě O2.
Takže, pokud nedají z nějakého jiného důvodu výpověď, tak se zas všichni vrátí do sítě NT.
Mne by v celku zajímalo, jak po praktické stránce proběhne to ".. zákazníky převedeme na cca 2 roky pod O2".. proč by ti zákaznici neměli po dvou letech u O2 zůstat?? Zaprvé má O2 bezpochyby mnohem lepší síť než nějaký obskurní Air Telecom, o dostupnosti zákaznické podpory ani nemluvě (pravda.. O2 drhne - ale pořád lepší než nějaká pidi firma Air Telecom, kde to je ještě horší).. jako nechápu ten jejich krok. Sami se dobrovolně zbavují zákaznického kmene a MUSI JIM BYT JASNE, že i kdyby nakrásně zprovoznili po dvou letech MEGA SUPER síť se skvělými parametry, tak O2 udělá možné i nemožné, sleva nesleva.. jen aby si ty klienty udrželi.. proč by tedy chodili "zpět"?
ale asi uvidíme za ty dva tři roky, KOLIK se jich případně vrátí.. já bych osobně firmu typu Nordic Telecom s tímto přístupem rozhodně nefinancoval, protože jsou zralí na bankrot.