Možná to bude znít nepatřičně, ale já osobně bych více uvítal změnu obsahové podoby, než grafické...
Přeci jen je velmi velmi velmi smutné, že komerční TV bez řady omezení není schopna dodávat obsah, který by byl atraktivnější, než u státní TV, která má řadu povinností pro různé menšiny a snižuje si tak dosah. Nova má více kanálu, více možností zdrojů a kde čeho.
A nejen, že není schopna dodat obsah, který by zajistil celkovou absolutní sledovanost, neumí dodat ani one shot projekty, které vy vyhrávaly ve sledovanosti...
Ale je pravda, že nové logo to třeba zajistí...
A co takhle nejdřív upravit program a potom logo? Přes týden na hlavní Nově v podstatě nic není protože stejně jako umírající Barrandov neustále protáčí staré vykopávky z vlastní tvorby (Hospoda, Comeback, Ordinace) a večer zase ty jejich trapné seriály - Ulice, Jedna rodina atd... Přitom prachy na pořádnou akvizici určitě mají, ale né... oni vše nacpou na to jejich Voyo a pak se diví, že jim klesá sledovanost...
Velmi podobné logo https://www.worlddryer.com/products/hand-dryers/nova-series/nova-2. Jednostranná „inspirace"?
Vzdycky pobavi, jak Cesi vyhejti zmenu loga, grafiky, designu u cehokoliv. Ze hlavni je obsah, efektivnost, chut atd. podle typu produktu. Ano, ale marketing funguje hlavne pres vizualni design, na ktery se vsude ve svete klade extremni duraz. U nas hodne maly, vetsina ceskych produktu se potyka se zastaralym vizualem, nelakavymi logy, nevyraznymi barvami, out fonty, nulovou pritazlivosti. Staci zajit do obchodu a porovnat ceske a zahranicni vyrobky. Prvni dojem tvori podstatnou cast nakupu. Jinak k tematu, Nova se drzi puvodniho loga s obmenami podle trendu. Ze vsech nasich tv zvolila nejlepsi pristup. Celkovou grafiku ale meli nadcasovou jen v zacatcich, od te doby se motaji v kruhu bud pres extremni lacine kyce (reklamy s zarovkami, novamba atd.) nebo naprosto nelakave nic v soucasnosti. Vychazel bych z let 1994-1996 s upgradem. Uvidime.