Nova zůstala loni nejsledovanější v cílové skupině 15-54 let

3. 1. 2023

Sdílet

MasterChef Česko 2022 Autor: TV Nova

Nejsledovanější televizní skupinou v užší cílové skupině diváků od 15 do 54 let byla také v loňském roce Nova. Průměrně dosahovala celodenního podílu na sledovanosti 33,31 procenta.

V hlavním vysílacím čase se na stanice skupiny Nova v průměru dívalo 36,19 procenta mladších diváků, kteří měli v tu dobu zapnutou televizi. Největší úspěch měla závěrečná řada detektivního seriálu Policie Modrava.

Nejméně na tři minuty souvislého sledování si některou stanici Novy loni zapnulo 4,19 milionu diváků starších čtyř let.

Policii Modrava vidělo v průměru 1,748 milionu diváků starších čtyř let. Kriminálku Specialisté si průměrně vybíralo 1,165 milionu diváků. A první řada detektivního seriálu Odznak Vysočina průměrně oslovila 1,135 milionu diváků v nejširší cílové skupině. Do vysílání se chystá druhá série.

Nova je spokojena také s výkonem jarní reality show Survivor Česko & Slovensko (průměrný podíl na sledovanosti 23,69 procenta v cílové skupině 15–54 let). Ještě lépe se na podzim dařilo soutěži MasterChef Česko (25,51 procenta v cílové skupině 15–54 let). 

ČT byla nejsledovanější o svátcích i za celý rok 2022 Přečtěte si také:

ČT byla nejsledovanější o svátcích i za celý rok 2022

Dlouhodobě vysoký výkon má podvečerní nekonečný seriál Ulice (průměrný podíl 33,8 procenta 15–54 let a lehce přes milion diváků v nejširší cílové skupině včetně dětí). Na Televizní noviny se průměrně dívalo 33,69 procenta diváků z cílové skupiny 15–54 let.

Ve všeobecné cílové skupině diváků starších 15 let je už pátým rokem po sobě nejsledovanější Česká televize. Na druhou pozici se v této kategorii loni těsně probojovala skupina Prima, která každoročně zvyšuje svůj podíl. Pro Primu je však obchodně rozhodující užší cílová skupina 15–69 let. Svá data za uplynulý rok teprve zveřejní.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).