Vlákno názorů k článku
Nový tarif nebo telefon bez návštěvy obchodu. T-Mobile zavádí podporu bankovní identity od Robin77 - Aneb jak delat vse slozite a vymyslet kolo…...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 5. 2023 14:51

    Robin77

    Aneb jak delat vse slozite a vymyslet kolo… priklad ze zivota tady v US - chci mobilni tarif a novym telefonem, jdu na web operatora, vyklikam si co chci, zaplatim kartou $99 a v ten samy den mi priveze mlada holka novy telefon, aktivuje mi pausal a funguji. Tu sluzbu privezeni a osobni aktivace jsem si vzal zdarma jenom kvuli tomu abych nemusel cekat do pristiho dne na kuryra z fedexu. Zadna datova schranka, zadna bankovni identita, funkcni obchodni model.

  • 2. 5. 2023 16:56

    bez prezdivky ...

    Tohle kolo funguje uplne vsude, jen je proste treba se pochlubit nejakou nehoraznou volovinou. Ve skutecnosti jde o to, ze takto se op dostane k udajum, ktere by se jinak neodvazoval ani potichu a ani ve snu po vas pozadovat. To je jediny duvod.

    Vzdyt kazdy eshop funguje presne tak jak pisete = neco si objednate, ani predem to platit nemusite, a eshop vam to doda, presne tam, kam napisete ze to chcete. Kdyz zaplatite dobirku, tak nikdy nezjisti kdo si objednal a kdo to platil. A kdyz nezaplatite, tak mu vzniknout nejake ty naklady, ktere se zkratka povazuji za riziko ktere maji s obchodovanim vsichni a ktere jsou stale radove nizsi, nez provoz fyzickych pobocek, kam take muzete prijit a nic nekoupit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).