To je spravny pristup, misto odskodneni poskozenych zakazniku posleme jejich penize na jakesi nedefinovane dobrocinne ucely - nejspise na zahranicni dovolenou vedeni spolecnosti financovanou prostrednicvim te "nadace".
Apropos, nezepomente si sva data ulozit v cloudu, vyhodnou je, ze pokud vam nahodou internet zrovna funguje, tak se k nim i dostanete. Tedy nekdy, pokud zaroven funguje i ten cloud.
Jojo, jinak za níže citované výpadky zjevně kompenzaci neplánují žádnou. A vůbec nejlepší je při těchto průserech zcela zablokovat zákaznickou linku plechovou hubou s následným automatických zavěšením, takže pokud chceš řešit něco, co zrovna s aktuálním problémem vůbec nesouvisí (třeba zablokování SIMky), tak leda nasrat, jooo nasrat.
Mimochodem, vtipné retro na téma, jak jsme "pokročili" od roku 2009 s cenami mobilního internetu. Aktuální ceník 2017.
To bude "Na přání zákazníků" jako kdysi tohle http://www.mobilmania.cz/clanky/passport-data-vodafone-zdrazi-zahranicni-internet-na-dvojnasobek/sc-3-a-1317278/default.aspx