Počkej, za chvíli sem naběhne agent Faistauer a bude ti říkat, že kompenzace samozřejmě proběhla.
Jinak odtrženost kyslíků od reality a defekace na zákazníky dosáhly té míry, že O2 už je úplně jedno, když zákazník s mnohatisícovými účty za měsíc přesouvá veškeré služby jinam - krom obligátního blábolení, jak je to mrzí, je úsilí o nějakou retenci absolutní nula. Běž si, kam chceš, nenabídnem ti nic.
Příšerná firma, začíná se to opět blížit Telecomu.
Tak to O2 se alespoň omluvilo, ale mám podezření, že nešlo jen o O2, ale i o virtuální operátory pod O2. Včera jsem netrpělivě vyčkával na hovor ze servisu, že už mám auto přezuté a místo toho mi z cca hodinovým zpožděním přišla SMS, že se na mě servis nemohl dovolat. Tipuji, že by to mohl být stejný problém. Zapnutý telefon ležel celou dobu vedle mě na stole.