Tak to mě pobavilo. Na konci ledna mi přišla od O2 zpráva, že do konce února musím přejít na optiku, jinak mi přestane fungovat internet. Tak jsem to začal řešit a O2 mělo nejrychlejší tarif 1000/100 s cenou asi 800 Kč. Zatímco T-Mobile měl v nabídce 1000/500 za 299 Kč. Tak jsem chtěl vypovědět službu, proběhlo klasické kolečko přes 3 vyškolené pracovníky, které se snaží zákazníka přesvědčit, aby neodcházel. Každému z nich jsem řekl, že mi jde hlavně o tu agregaci a všichni mi řekli, že prostě neumí větší upload, tak jsem 2 dny u T-Mobile a oni udělají toto :D
Bohužel, taky jsem jedním z těch ubožáků, kterým koncem ledna přišla od O2 zpráva že poněvadž místě rušej ADSLko, tak musím , za výhodných podmínek, jak psali přejít na místní optiku jak psali. Takže jsem přešel minulý týden.
Ale takový podraz jsem fakt nečekal, že si počkají až většina těch lidí přejde na tu optiku za jejich nevýhodné ceny, a teprve pak koncem měsíce slavně ty ceny sníží, aby vypadali líp. Ovšem zpětně už ty ceny lidem na těch pár dní starých smlouvách nechtějí, jak jsem se dnes přesvědčil, a jak píšu níže,
Je si třeba vybrat středně velou firmu, která je pružná a dokáže řešit požadavky zákazníků.
Např. Eri Internet nabízí symetrické připojení xDSL / optika pod názvem Eri Internet Green už přes 10 dnů.
Zákazník si sám zvolí závazek od 3 do 24 měsíců , přidělení 1 veřejné IP adresy v.4 a nebo blok 4 / 8 vč. možnosti reverzního záznamu.
Pro firmy je dobrá i zvýšená servisní podpora s reakcí do max, 12 hod. od nahlášení a garancí dostupnosti v měsíci - SLA 99,0 %.
Taky si lze vybrat z velkého množství koncových zařízení , které jsou vaše a nemusíte platit žádný pronájem např. na dobu 5 let.
Pokud zvolíte za poskytovatele internetu obra typu O2, T-Mobile a nebo Vodafone, vždy je to jen otázkou času, kdy na zákazníka tzv. vyzrají a ta sleva co zákazníkovi dají např. po dobu prvních 6 měsíců se jim později násobně vrátí podobnými chytáky, jak jsou uvedeny v článku.
Jářku, nezapomněla se paní z tiskového oddělení zmínit o nějakých nepatrných podmínkách, které zákazník musí splňovat, aby mu tahle služba byla vůbec poskytnuta?
Hned jak jsem si tuhle smlouvu přečetl, tak jsem popadl kabát a letěl na prodejnu O2, aby mi tam na tohle změnili jejich smlouvu na optiku, sotva starou pár dní s prachbídnou rychlostí na tohle. A ono to prý nejde změnit..!!!! To prej bych u nich musel mit nějakej nadupanej tarif, a nebo O2 Spolu. Pokud to vůbec bude stačit. Takže, sice tam jdu zítra znova, s jedním číslem navíc do O2 Spolu, ale už si ani nedělám větší naději že by to šlo.
Takže nevím, platí tyhle omezující podmínky i pro nové zákazníky, nebo mají jen ti starší smůlu?