O2 TV pracuje na odstranění výpadku a postiženým divákům nabídne kompenzace

6. 12. 2018

Sdílet

O2TV (470 x 264 px) Autor: O2

Jak jsme informovali, největší tuzemská IPTV platforma O2 TV se od začátku týdne potýká s technickými problémy. Diváci si nejčastěji stěžují na nefungující přihlášení a sekání záznamů při zpětné zhlédnutí. Podle sdělení dotčených čtenářů se problémy obvykle stupňují po osmé hodině večer.

Operátor si je problému vědom a včera večer informoval své zákazníky prostřednictvím facebookových stránek, že společnost eviduje problémy s funkcí zpětného zhlédnutí a přehrávání nahrávek. O něco později doplnilo příspěvek oznámení, že přihlášení do O2 TV je již v tuto chvíli funkční.

Jak dnes informovala server DigiZone mluvčí operátora Jitka Pajurková, někteří zákazníci O2 TV mohou stále ještě mít technické problémy během přihlašování ke službě a během zpětného zhlédnutí vybraných pořadů. Na odstranění problému s dodavatelem technologie intenzivně pracujeme a řešíme také formu kompenzace. Všem dotčeným zákazníkům se omlouváme, dodala Pajurková.

O formě kompenzace a možnostech jejího nárokování budeme naše čtenáře neprodleně informovat.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).