A už se ten krám nebude sám po určité době vypínat? Živě si ještě vybavuji story z prodejny O2. kdy její zaměstnanec odmítal příjmout reklamaci (i když prodavač na prodejně není osoba kompetentní k tomu aby rozhodovala co je oprávněná reklamace). Chtěl jsem pouze aby v servis odstranil samovolné vypnutí a nebo aby tam nahrál funkci, která umožní její vypnutí. A on prostě ne a ne., že takovou reklamaci příjmout nemůže. Tak to skončilo vrácením ve 14-denní lhůtě a výpovědí televize a pevného i mobilního internetu. Ale je zajímavé, že po týdnu mě volala nějaká ženská ohledně výpovědního kódu. Řeči kolem toho, že mi zůstane jen 5 mobilních čísel a že je to škoda a když jsem ji řekl důvod tak hned že mi pošle nový setobox a že na kladné vyřízení reklamace dohlédne a že kolega na prodejně udělal chybu atd. V tom měla pravdu, že on tam není, aby od stolu zamítal reklamace. Ale já už měl dohodnutý T-Mobile TV i s netem tak jsem řekl, že ne. Ale zajímalo by mě jestli skutečně, až na základě výpovědi je schopno O2 řešit kladně reklamace (samozřejmě k mé spokojenosti)