Takže pane: za 1) porušujete pravidla diskuse, za 2) byste se divil, kolik tzv. "poruch" není na straně O2, ale na straně klienta nebo klientova poskytovatele internetu (špatné zapojení nebo obsluha, nečtení informací, závada na jiném zařízení u klienta, závada na trase atd...) Za 3) S podporou po telefonu mluvte alespoň trochu slušně (je to jen člověk a za vzniklý problém on osobně nemůže), na spoustě věcí se lze dohodnout...
Divím se, že jste s tímhle přístupem vydržel tak dlouho, někdo vás snad držel??
Hezký večer přeji.
Dnes mi O2 spravilo o2tv tak ze mi opet nefunguje.Ten jejich hnusnej set top box zitra vravim a rosim snima dlouholetou smlouvu (cca12let). Bohuzel aby se mi po 4 h sam vypnul stb a ja opet cekal nekolik minut nato jestli to vubec pujde.Idealne vytvori O2 problem nejlepe na vikend a pak se zakazniku poser,dodnes mi nikdo ztech kretenu nevysvelil proc se jim to u me stale sere? Slysim o O2 a staci i reklama v tv a vari se ve me krev protoze vim ze co slovo to LEŽ.