co se týče reklamace (poškozrených, ztracených) tak máte paradoxně neskutečně větší úspěch u České pošty, která nedělá takové caviky a nezkouší první a poslední, jen aby vám nemusela (jako Packeta) vrátit ani 89 kč za to, že kurýr se vyflákl na pokus o druhé doručení.. sází čistě na to, že se nikomu nebude chtít je žalovat v bagatelním sporu se škodu pod 10.000 Kč, kdy není možnost odvolání a samotný soudní poplatek přijde na 1500 kč.
Nemyslel jsem si, ze to nekdy prohlasim ale jeste rad jsem se vratil k ceske poste. Takove doruceni nekam uplne jinam, protoze nez balik probublal zasilkovnou ,tak se pobocka zaplnila. To je k nezaplaceni. Kdyz neotevrete z-box tak jedine reseni je balik nechat vyhnit aby se vratil odesilateli je taky genialni. Na lince je jen plechova huba a otravny chat-bot a kdyz se podari nahodou dostat se k operatorce, nevi a nemuze nic vic nez vy z aplikace. Mohl bych pokracovat... Ta sluzba je proste defective by design, nemaji osetrene problemy.
Obrat můžou mít, ale ačkoliv je také využíváme, tak VARUJI před jejich nějakým "blahořečením", jak jsou skvělí, báječní apod..
zkušenosti jen z posledního měsíce:
a) co po e-shopu po vás začnou vyžadovat, ať tisknete z jejich internet systému NOVĚ "klasické" štítky DHL, DPD apod. - nikoliv ty, co je na nich napsáno Packeta. V pohodě, proč ne? dává to logiku a smysl (oni tam pak nemusí na balíky tyto štítky dolepovat).. co nedává logiku je, jak jsou schopni pustit do e-systému generátor štítků, který od 1. dne NEFUNGUJE! Ty štítky do zahraničí zkrátka nedokázali jejich výdajní místa naskenovat.. opravit jim to trvalo 14 dní..
b) zkušenost z minulé týdne.. kolega přijde s balíkem na stálé místo a dozví se od obsluhy, že mají zakázano přebírat balíky s obvodem (součtem stran) přes 120 cm.. a že by o tom jako dali vědět i svým zapojeným e-shopům?? DODNES (po více jak 10 dnech) se k nám oficiální cestou nedostala žádná informace v e-mailu atd, že je nějaké omezení
c).. a pokračuje to dále.. nově před pár hodinami Packeta zavedla SKVOSTNE OMEZENI doručování balíku (nevíme zatím zdali jen po ČR, SR nebo i do zahraničí), protože jí DPD údajně odřekla polovinu nasmlouvané kapacity.. co je za tím skutečně pochopitelně netuším, ale už mám plné zuby toho, jak se tady každý druhý "plátek" předhání ve svatořeření Kijonkové, co všdchno dokázala, jak je úžasná .. báječná atd..
dokázala sice vybudovat před lety schopnou firmu, ale je to EGOMANIAK, který se svými možnosti absolutně nezvládá sou EGOMANIACKOU expanzi pokrýt celý svět - s kterou se vůbec netají.. stačí se podívat, jak se jí daří budovat vlastní síť výdejních míst v okolních státech (mimo SR).. nula celá nula nic.. v Polsko jich z necelých 20 dokonce pár potichu v posledních měsících zrušili.
jako tak neskutečně neakceptovatelné a arogantní chování ve smyslu nulové informovanosti (body A- C), na to si zvykat opravdu nehodlám.. a můžete to porovnat s ostatními přepravci, který mají občas také určité sem tam lapsy, ale komunikaci se zákazníky mají na mnohem vyšší úrovni. Je to asi dáno i tím, že jsou součástí mezinárodní přepravní skupiny. Zatímco Kijonková a spol. si se svou expanzí alá celý svět (jbez vlastních přepravních kapacit) zkouší jen možná štěstí o to, než někomu celou tu svou bandu prodá a inkasuje 2-3 miliardy..
Lépe bych to nenapsal. Zapomněl jste ještě napsat o tom, že ani podepsaný předávací protokol zásilek neznamená pro Zásilkovnu, že balíky převzala. Pro ni je prý směrodatné až nascanování u nich v depu. A to vy jaksi nemůžete ovlivnit.
Bohužel Kijonková se řadí k těm podnikatelům, kteří budou zanedlouho v ČR neoblíbení.
Díky za skvělý postřeh! upřímně.. takovou drobností jsme zatím neměli to "štěstí" se zaobírat".. on ten problematický balík je pokaždé v situaci kdy "se prý ztratil".. takže máte vypsat a podat reklamaci (hotovo).. přiložíte faktury za zboží a všechno další, co si vyžádají.. balík je veden 3 týdny jako ztracený.. a ejhle! jakmile reklamaci podáte,. tak se zázračně balík objeví někde zašitý na depu.
za poslední 3 roky jsme takto reklamovali 4 zásilky, všechny se stejným výsledkem. Logicky byste si mysleli, že SERIOZNI firma vám v takovém případě alespoň vrátí poštovné v řádu cca 70 Kč? - pak se mýlíte! tato $!&!$(Y!$~$ neskutečně alibistická, arogantní firma JEDNE namyšlené BLONDYNY vám nedá ani korunu zpátky.
a není lepšího příkladu, kde ukazovat na problémy a neakceptovatelné pozice monopolů na trhu - ať je Packeta (Zasilkovna), Google, Microsoft, Amazon a další.. jakmile tito gigantni dosáhnout určité velikosti, tak se vysmívají všem regulím i zákonným ustanovením.. dáte je k soudu, prohrají.. no a co? - dáte to do novin, na čas to zvíří mediální prostor - myslíte, že Pepa z Horní Dolní je začne bojkotovat?
tady je naprosto zásadní prostor pro zlepšení legislativy ve smyslu opravdu AKCNIHO mediatorského prvku / arbitráže bez soudu + když to nepomůže, institut hromadné žaloby, který jaksi v CR moc zatím nefunguje až po přísné pokuty v řádech stovek tisíc Kč pro podobně velké giganty, aby nesázely na neochotu / neschopnost menších subjektů se s nimi soudit v bagatelním sporech.
29. 11. 2020, 00:10 editováno autorem komentáře
Taky používám zásilkovnu, protože je to jednoduché a levné. Chtěl jsem použít i ZBOX, protože jsem si myslel, že to je ještě jednodušší a rychlejší. Moje zkušenost mě ale rychle vyvedla z omylu.
V eshopu jsem zvolil Zbox Český Krumlov, všechno prošlo, druhý den eshop odeslal ... a do ZBoxu došla malá obálka až za 6 dní!
Zpoždění zásilek se reklamovat nedá (systém skončí s větou obraťte se na soud), po e-mailu mi bylo odpovězeno, že i když se mi v Eshopu podaří zvolít Zbox, neznamená to, že to projde. Zásilka se musí v depu změřit, jestli se do Zboxu vejde, pak se ověřuje, jestli je Zbox volný a pak teprve doručujou. Přestože mi operátorka v týdnu potvrdila, že Zbox je volný a že zboží bude dodáno hned, tak odpověd z e-mailu byla, že Zbox byl celý týden plný ... (přitom na vyzvednutí jsou přece asi jen dva dny ...)
Takže Zbox absolutně nepoužitelný, pokud chcete zásilku hned - nedokáží zajistit, jestli to vyjde nebo ne ...
Vyhnije v Zboxu je trefný výraz, protože v mém případě výše se jednalo o jedlý papír na dort. Po týdnu doručování je sice pořád jedlý, ale oslavu jsme prošvihli.
Schválně jsem zkusil poslat zboží do Alza Boxu, jestli to třeba nefunguje líp. 24.11. podáno, 4.12. stále na cestě do depa Soběslav. Hotline zásilkovny říka, že Boxy jsou přeplněný ... opět stejný argument. Za 9 dní se nepodařilo najít místo v boxu, ve kterým se zásilka drží jen dva dny. To je teda otoč ... nebo spíš nemají dořešený procesy mezi depem a boxem a když první den viděli plnej box, tak balíček hodili na hromadu a čekají na urgenci.
. a to jsem zapomněl zmínit i další perličku:
Packeta se chlubí tím, že má XX tisíc výdejních míst v ČR, nejméně 2-3.000 z nich tvoří pobočky České pošty, kde si může zákazník vyzvednout svůj balíček, který mu někdo pošle přes zásilkovnu.
K TOMU NAVIC.. v internet systému / rozhraní zasikovna.cz máte možnost si vybrat různé způsoby doručení svého balíčku - na výdejní místo (partnerské kamenné obchody v CR, ale také mezi to spadají pobočky České pošty). .. až po doručení na adresu. A mezi "doručením na adresu" je i služba "balík do ruky od České pošty" - bez dobírky cca 110 Kč
.. to je naprosto neúnosné, zoufalé, k -NA-RANI!! když půjdete na poštu podat cokoliv jako balík do ruky, tak i se zákaznickou kartou zaplatíte 149 Kč.. a to pošta má nově i rozměrové limity.. TADY? Před vánoční sezonou bylo možné skrze zasilkovna.cz poslat zásilku o obvodu 150 cm a váze klidně 6 kg na jakoukouliv adresu v CR za pouhých 110 Kč...
- a pošta nyní žebrá MVCR o 750 milionů korun náhrady ztrát.. kdo konečně vykopne Generálního ředitele CP za to, že umožnil třetí straně PARAZITOVAT na široké síti ČP?? Česká pošta jednoznačně podporuje svého konkurenta na úkor svého zisku .. a my všichni na poště jen "cálujeme" její ztrátu (= slevu), kterou poskytuje zásilkovně. ... představte si, že by ČP řekla NE!
- NEBUDETE mít možnost vydávat na našich pobočkách
- NEBUDEME doručovat vaše balíky jako "balík do ruky" za nižší ceny, než které účtujeme našim smluvním zákazníkům..
tenhle stát je zkrátka BORDEL.