Díky za skvělý postřeh! upřímně.. takovou drobností jsme zatím neměli to "štěstí" se zaobírat".. on ten problematický balík je pokaždé v situaci kdy "se prý ztratil".. takže máte vypsat a podat reklamaci (hotovo).. přiložíte faktury za zboží a všechno další, co si vyžádají.. balík je veden 3 týdny jako ztracený.. a ejhle! jakmile reklamaci podáte,. tak se zázračně balík objeví někde zašitý na depu.
za poslední 3 roky jsme takto reklamovali 4 zásilky, všechny se stejným výsledkem. Logicky byste si mysleli, že SERIOZNI firma vám v takovém případě alespoň vrátí poštovné v řádu cca 70 Kč? - pak se mýlíte! tato $!&!$(Y!$~$ neskutečně alibistická, arogantní firma JEDNE namyšlené BLONDYNY vám nedá ani korunu zpátky.
a není lepšího příkladu, kde ukazovat na problémy a neakceptovatelné pozice monopolů na trhu - ať je Packeta (Zasilkovna), Google, Microsoft, Amazon a další.. jakmile tito gigantni dosáhnout určité velikosti, tak se vysmívají všem regulím i zákonným ustanovením.. dáte je k soudu, prohrají.. no a co? - dáte to do novin, na čas to zvíří mediální prostor - myslíte, že Pepa z Horní Dolní je začne bojkotovat?
tady je naprosto zásadní prostor pro zlepšení legislativy ve smyslu opravdu AKCNIHO mediatorského prvku / arbitráže bez soudu + když to nepomůže, institut hromadné žaloby, který jaksi v CR moc zatím nefunguje až po přísné pokuty v řádech stovek tisíc Kč pro podobně velké giganty, aby nesázely na neochotu / neschopnost menších subjektů se s nimi soudit v bagatelním sporech.
29. 11. 2020, 00:10 editováno autorem komentáře
Lépe bych to nenapsal. Zapomněl jste ještě napsat o tom, že ani podepsaný předávací protokol zásilek neznamená pro Zásilkovnu, že balíky převzala. Pro ni je prý směrodatné až nascanování u nich v depu. A to vy jaksi nemůžete ovlivnit.
Bohužel Kijonková se řadí k těm podnikatelům, kteří budou zanedlouho v ČR neoblíbení.
Obrat můžou mít, ale ačkoliv je také využíváme, tak VARUJI před jejich nějakým "blahořečením", jak jsou skvělí, báječní apod..
zkušenosti jen z posledního měsíce:
a) co po e-shopu po vás začnou vyžadovat, ať tisknete z jejich internet systému NOVĚ "klasické" štítky DHL, DPD apod. - nikoliv ty, co je na nich napsáno Packeta. V pohodě, proč ne? dává to logiku a smysl (oni tam pak nemusí na balíky tyto štítky dolepovat).. co nedává logiku je, jak jsou schopni pustit do e-systému generátor štítků, který od 1. dne NEFUNGUJE! Ty štítky do zahraničí zkrátka nedokázali jejich výdajní místa naskenovat.. opravit jim to trvalo 14 dní..
b) zkušenost z minulé týdne.. kolega přijde s balíkem na stálé místo a dozví se od obsluhy, že mají zakázano přebírat balíky s obvodem (součtem stran) přes 120 cm.. a že by o tom jako dali vědět i svým zapojeným e-shopům?? DODNES (po více jak 10 dnech) se k nám oficiální cestou nedostala žádná informace v e-mailu atd, že je nějaké omezení
c).. a pokračuje to dále.. nově před pár hodinami Packeta zavedla SKVOSTNE OMEZENI doručování balíku (nevíme zatím zdali jen po ČR, SR nebo i do zahraničí), protože jí DPD údajně odřekla polovinu nasmlouvané kapacity.. co je za tím skutečně pochopitelně netuším, ale už mám plné zuby toho, jak se tady každý druhý "plátek" předhání ve svatořeření Kijonkové, co všdchno dokázala, jak je úžasná .. báječná atd..
dokázala sice vybudovat před lety schopnou firmu, ale je to EGOMANIAK, který se svými možnosti absolutně nezvládá sou EGOMANIACKOU expanzi pokrýt celý svět - s kterou se vůbec netají.. stačí se podívat, jak se jí daří budovat vlastní síť výdejních míst v okolních státech (mimo SR).. nula celá nula nic.. v Polsko jich z necelých 20 dokonce pár potichu v posledních měsících zrušili.
jako tak neskutečně neakceptovatelné a arogantní chování ve smyslu nulové informovanosti (body A- C), na to si zvykat opravdu nehodlám.. a můžete to porovnat s ostatními přepravci, který mají občas také určité sem tam lapsy, ale komunikaci se zákazníky mají na mnohem vyšší úrovni. Je to asi dáno i tím, že jsou součástí mezinárodní přepravní skupiny. Zatímco Kijonková a spol. si se svou expanzí alá celý svět (jbez vlastních přepravních kapacit) zkouší jen možná štěstí o to, než někomu celou tu svou bandu prodá a inkasuje 2-3 miliardy..