Vyhnije v Zboxu je trefný výraz, protože v mém případě výše se jednalo o jedlý papír na dort. Po týdnu doručování je sice pořád jedlý, ale oslavu jsme prošvihli.
Schválně jsem zkusil poslat zboží do Alza Boxu, jestli to třeba nefunguje líp. 24.11. podáno, 4.12. stále na cestě do depa Soběslav. Hotline zásilkovny říka, že Boxy jsou přeplněný ... opět stejný argument. Za 9 dní se nepodařilo najít místo v boxu, ve kterým se zásilka drží jen dva dny. To je teda otoč ... nebo spíš nemají dořešený procesy mezi depem a boxem a když první den viděli plnej box, tak balíček hodili na hromadu a čekají na urgenci.
Taky používám zásilkovnu, protože je to jednoduché a levné. Chtěl jsem použít i ZBOX, protože jsem si myslel, že to je ještě jednodušší a rychlejší. Moje zkušenost mě ale rychle vyvedla z omylu.
V eshopu jsem zvolil Zbox Český Krumlov, všechno prošlo, druhý den eshop odeslal ... a do ZBoxu došla malá obálka až za 6 dní!
Zpoždění zásilek se reklamovat nedá (systém skončí s větou obraťte se na soud), po e-mailu mi bylo odpovězeno, že i když se mi v Eshopu podaří zvolít Zbox, neznamená to, že to projde. Zásilka se musí v depu změřit, jestli se do Zboxu vejde, pak se ověřuje, jestli je Zbox volný a pak teprve doručujou. Přestože mi operátorka v týdnu potvrdila, že Zbox je volný a že zboží bude dodáno hned, tak odpověd z e-mailu byla, že Zbox byl celý týden plný ... (přitom na vyzvednutí jsou přece asi jen dva dny ...)
Takže Zbox absolutně nepoužitelný, pokud chcete zásilku hned - nedokáží zajistit, jestli to vyjde nebo ne ...