1. odstavec: "Diváci sledují pomocí zpětného zhlédnutí zejména seriály, filmy a dokumenty. Díky tomu vykazují nejvyšší odloženou sledovanost tematické stanice zaměřené právě na tyto žánry..."
2. odstavec: "Diváci si nejčastěji zpětně přehrávají pořady konkrétních žánrů, které si nechtějí nechat ujít. Jde především o epizody oblíbených seriálů, filmy a také dokumenty. Není tedy divu, že tematické stanice zaměřené právě na tyto žánry patří mezi stanice s nejvyšší odloženou sledovaností..."
Ten první odstavec je pro ty, co sledují Brychtu hned a druhý pro ty, co sledují odloženě?
Coz takhle presvedcit zakazniky, aby si zasadne nekupovali to co si pamatuji z reklam. Diky agresivite reklam v obsahu si kazdy nejake produkty pamatuje - a proste si je nekoupi. (kupuju co si z reklam nepamatuju).
Ze by se prokazalo pak: cim vice reklamy, tim mene prodeje :-)
Problem reklam by se vyresil...
Tak seriály sleduji výhradně odloženě, protože korejské mi naše TV nenabídnou a musím se spoléhat na vlastní zdroje :-) Zbytek TV vysílání odkládám na neurčito, ono tam totiž není nic ke sledování :-) No ale abych nekecal, jeden film za měsíc či dva si z Artu nahraju. Takže TV mám vlastně jen jako zobrazovadlo jiných zdrojů.
Týdenní zpětné zhlédnutí všech programů je sice zajímavá věc, ovšem v praxi pitomost. Kdo bude zpětně sledovat sport? Nebo zpravodajství? Nebo snad muziku, mše a další? Asi nikdo a využití je tak leda pro nekonečné seriály, dokumenty, filmy. Ovšem v okamžiku zpětného sledování zase člověku utíká to, co se vysílá v reálném čase. A limit týdne je žalostně málo. Zpětné zhlédnutí je pouze marketingová berlička IPTV operátorů, kterým se diváci příliš nehrnou, a tak vymýšlejí cokoliv, aby někoho nalákali a ti stávající, aby jim hojně neutíkali.
Oproti tomu nahrávka na HDD se dá přehrát kdykoliv později a nezřídka i přenést jinam (tj. sledovat jinde, než kde byla pořízená).