Ne každá regulace je špatná. Ale v souhrnu souhlasím, že mohou omezovat technologický rozvoj. Ale v tomto případě konkrétně - kdo někdy pracoval třeba s Runway, musí uznat, že tyto generátory videa jsou hlavně nafouknutá bublina a i nová SORA je v tomhle úplně stejná. Dělat s tím je na palici, pokud by člověk chtěl něco jiného než pár vteřin dlouhý AI slop plný chyb. Na odpadní věci typu internetové reklamy to asi jde, jinak katastrofa.
zkus se podívat pozorně na tu Čínu, podnikat tam je čím dál horší, těch zákazů a problém je tam více než u nás pokud jde o vnitřní trh.
Cookie liště není výplod EU, ale Googlu, na to nezapomeň. Čína má také obdobu GDPR (PIPL) a za porušení je i trestní odpovědnost. Problém Číny je hlavně v tom, že regulace uplatňuje pouze na vnitřní trh, pokud něco vyvážíš, můžeš si dělat cokoliv, i PIPL platí pouze pro občany číny, údaje cizinců nejsou chráněny a mohou si s nimi dělat co chtějí.
Kafemlejnek blábolů stále dokola :) pokud nešmírujete uživatele, tak žádnou cookie lištu nepotřebujete.
Zákony běžně omezují stát aby nelezl lidem do soukromí. Když GDPR zavádí totéž pro komerční/nestátní subjekty, tak s tím mají někteří nebetyčnej problém.
Zákazů a regulací v Číne máte víc než v celé EU - nebo snad máte dojem, že Čínský stát kontroluje a koriguje svůj business sektor, aby složil zájmům státu méně než státy Evropy?
EU není ani zdaleka dokonalá, ale v našich různorodých podmínkách to o moc líp aktuálně nejde - teda pokud si nemyslíte, že by se Evropa měla po vzoru Číny sjednotit :) takové pokusy už tu byly a pro obyvatelstvo to dopadlo pokaždé dost neslavně.
A jak se definuje smirovani uzivatelu? Cookie potrebuju treba uz jen proto, abych udrzel uzivatele prihlaseneho k webove aplikaci - je to smirovani, nebo neni?
Ve finale se z cookie list stala jen dalsi anoyance. Kde lide tupe odklikavaji neco, co poradne ani nectou. Coz ve finale u uzivatelu vytvari i nebezpecny navyk.